Gå til innhold

Hvor er det blitt av Sør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei MMM,

Jeg er her! :-) Har bare vært ute og kjørt tur de siste par dagene! :-)

Med vennlig hilsen

Hei, og velkommen tilbake fra tur!

Selv om jeg forsøkte å engasjere meg veldig og gi lange svar, og følte meg ganske Sør-aktig en gang i natt, så ble det liksom ikke helt det samme....

*s*

Jeg "inviterte" forresten deg og pirrka med på kino, men du var borte, og nå er pirrka på sommerferie. Så jeg har leid video i RL istedenfor. Tømmermenn idag, og sjuk unge (feber), så det blir en lang tørn med Apokalypse nå (eller Åpenbaring nå, som det burde hete).

*slenger en papp-pizza i ovnen*

Annonse

Gjest (ikke noe særlig undertegnet)

Ettersom du fremdeles skriver innlegg her, må man jo konstatere at ingen har gjort slutt på verken dine eller mine lidelser! ;-)

Med vennlig hilsen

Ja-ja, man kan ikke stole på veterinærtjenestene i dette landet lenger.

Der var du, ja :-)

Begynte å lure på hvor du var jeg også. tenk å ha et liv utenom DOL, da. *Pføy!*

;-)

Hei,

Fant ut at det var på tide å teste bussen, så tok en tur til Kristiansand, opp til Valle og tilbake til Stavanger - sånn for morro skyld.

Har tenkt meg sør-over i Europa i sommer, og da er det greit at alt fungerer som det skal.

Med vennlig hilsen

Hei, og velkommen tilbake fra tur!

Selv om jeg forsøkte å engasjere meg veldig og gi lange svar, og følte meg ganske Sør-aktig en gang i natt, så ble det liksom ikke helt det samme....

*s*

Jeg "inviterte" forresten deg og pirrka med på kino, men du var borte, og nå er pirrka på sommerferie. Så jeg har leid video i RL istedenfor. Tømmermenn idag, og sjuk unge (feber), så det blir en lang tørn med Apokalypse nå (eller Åpenbaring nå, som det burde hete).

*slenger en papp-pizza i ovnen*

Hei,

Jeg leste koni-innlegget men hadde ikke tid til å svare. Har ikke sett den filmen - har forresten ikke sett noen film på kino på veldig lenge, så det er sikkert på tide.

Pleier å se spanske filmer, og filmer fra Latin-Amerika, samt noen britiske og asiatiske. Har ikke tålmodighet til å se action-filmer ! *ler* Innrømmer dog at det sjeldent er plagsomt mye folk på de filmene jeg ser!

Ønsker både deg og den lille god bedring!

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Med Påholden Penn

Hei,

Fant ut at det var på tide å teste bussen, så tok en tur til Kristiansand, opp til Valle og tilbake til Stavanger - sånn for morro skyld.

Har tenkt meg sør-over i Europa i sommer, og da er det greit at alt fungerer som det skal.

Med vennlig hilsen

Ting gåkke i støkker før du har mest bruk for det.

Hei,

Med vennlig hilsen

Sikkert lurt :-)

Jeg har forøvrig i beste Sør-stil prøvd å bytte overskrift på innlegg. Det holdt med en tråd, det.

Man må jo virkelig vri hjernen for å komme på noe nytt etterhvert! ;-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...