Gå til innhold

Opphovnet.


Gjest En gang til?

Anbefalte innlegg

Gjest En gang til?

Var på 6 ukers kontroll for 5 dager siden og tok celleprøve(en litt sen 6-ukers kontroll,da jeg fødte for ca 2.5 mnd siden).

Jeg hadde på det tidspunktet ingen plager,utenom mensmurring og korsrygg vondt.

Etter undersøkelsen har jeg begynt å klø og klø i perioder.Trodde det var sopp som jeg hadde hatt før,men nei,en kur hjalp ikke noe særlig.I natt våknet jeg igjen av at jeg klødde,og gikk ut på badet for å smøre med med Canesten krem.Da jeg så i speilet var den venstre indre kjønnsleppen hovnet litt opp og det virket som om det var en "kul" i den.Det så også ut som om det var en hvit(?) liten prikk der.

Nå i morges er kulen der ennå,men ikke så hoven nå.Klør ikke heller.Kulen er litt øm og vond når man tar på den.

Hva kan dette være??Går det over av seg seg,eller må jeg til legen igjeeen?

Er 21 år,har 2 barn og fast partner igjennom mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at det er en talgkjertel (er det ikke det det heter??), om den ikke går bort - så ring og spør legen du!!

Har opplevd slikt selv, og til meg har det gått over etter noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det kan vare en hoven kjertel (Bartholin-kjertelen) ved skjedeinngangen, evt lokal betennelse. Hvis det ikke gar bort i lopet av et par dager, bor du fa en lege til a se paa det og evt faa tomt det ut.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...