Gå til innhold

Store blødninger (PCO)


Gjest Lone

Anbefalte innlegg

Finnes det andre tabletter enn Cyklokapron (tror det skrives sånn) for å stoppe store blødninger? De hjalp meg før, men ikke nå lenger. Jeg vil IKKE ha ferien min ødelagt på grunn av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til Lone

Har du forsøkt å øke dosen med Cyklokapron til 3-4 tabletter om gangen? Du kan også kombinere med NSAID's som Naproxen, Ibux osv. Hva med å utsette mensen med Primolut-tabletter så du slipper blødning i ferien? Uansett, du må ha resept hos legen.

God ferie, vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til Lone

Har du forsøkt å øke dosen med Cyklokapron til 3-4 tabletter om gangen? Du kan også kombinere med NSAID's som Naproxen, Ibux osv. Hva med å utsette mensen med Primolut-tabletter så du slipper blødning i ferien? Uansett, du må ha resept hos legen.

God ferie, vennlig hilsen Mette H Moen

Hei, takk for svar.

Jeg begynte med 3 tabl. x 3, men har måttet gå ned til 2 x 3, på grunn av bivirkninger. Og blødningen har langt i fra stoppet! :-( Jeg er allergisk mot antiflogistika, noe som betyr at jeg ikke kan ta Naproxen osv, stemmer ikke det?

Hvordan virker Primolut? Stopper blødningene da?

Et spørsmål til... hvordan virker Provera? Jeg trodde de skulle stoppe blødningene jeg, men tvert i mot virket det jo som.

På forhånd takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...