Gå til innhold

FU:Hvilket nick og hvem's meninger respekterer du mest på DOL


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men da kan man ikke vente at det går upåaktet hen ?? Kan man vel ?

Ingenting bør gå upåaktet hen. Da blir det jo ikke noe moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også mye av det flisa skriver, men det er mange andre også som er flinke til å utrykke seg og som er morsomme. Enkelte nick ser jeg etter fordi jeg liker å lese det vedkommende skriver. Gyrken synes jeg er en klok jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også mye av det flisa skriver, men det er mange andre også som er flinke til å utrykke seg og som er morsomme. Enkelte nick ser jeg etter fordi jeg liker å lese det vedkommende skriver. Gyrken synes jeg er en klok jente

Ikke bare klok. Hun er lekker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne løven her klarer å bite fra seg.

Det sier ikke denne løven hvis krokodillen biter av henne nesen. Løver må drikke og hva skjer da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier ikke denne løven hvis krokodillen biter av henne nesen. Løver må drikke og hva skjer da ?

Spesielt ikke hvis løven har negernese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om enkelte er klysete, for hårsåre, eller jeg er totalt uenig, så respekterer jeg alltid andre menneskers meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt mener jeg man bør respektere enhver person, enten man nå er enig eller uenig med vedkommende. Forutsatt at de ikke bruker personangrep. Men jeg foretrekker å lese innlegg fra personer som greier å uttrykke seg rimelig klart og gjerne med en humoristisk snert.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg liker mange, men ikke henne. Ikke er hun så snill alltid heller.

Det var godt å høre,- fælt å bare bli sett på som "mor godhjerta" hele tiden.

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...