Gå til innhold

Å neeeei!!!


Gjest nunnu

Anbefalte innlegg

Gjest nunnu

Først skulle ungene stå opp halv sju (vanligvis må jeg DRA dem opp halv åtte), jeg parkerte dem foran TVen og PRØVDE å få krype til køys igjen...

Så hører jeg: -Mamma, mamma, TVen ble helt svart!! Mumle, mumle fra min side, trykket dere på en knapp, kanskje? -Nei! Og så ryker det!

DA fikk jeg jammen fart på meg!! Stod i stua før jeg skjønte at jeg hadde stått opp, power knappen blinket febrilsk rødt, jeg trykket den av og rev ut kontakten. Ingen synlig røyk lenger, men SOM det stanket!! Helt GRUSOM lukt i hele huset!! Røykvarsleren forholdt seg taus, like bra det (?).

Uææh, tenk om det brenner mer da? Hva gjør jeg, alene med to barn? Trillet ihvertfall TVen bort til verandadøren til lufting ihvertfall, har kikket mistenksomt på den lenge... Den er så tung at jeg ikke klarer å bære den ut engang...

Sukk. Den som vi betalte 17' for for mindre enn 6 år siden... Bare det går an å reparere! Jeg som ENDELIG skal få igjen litt penger på skatten, det som skulle redde min katastrofale økonomi. (Har ikke engang fått vite tallet) Må jeg ta av feriekontoen? Eldstejenta på 6 sa at hun heller ville til Syden enn å ha TV, det var ikke verst...

Men men... Ute skinner solen, og huset har ikke brent ned... Håper det bare går oppover herfra i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme har hendt med min tv. Det røk og luktet noe helt forferdelig Jeg slepte tv'n avgårde til en reperatør og det kostet 600 kr tror jeg. Så det er ikke sikkert at det trenger å bli så veldig dyrt. (mye billigere enn å kjøpe ny i alle fall)

Du får ringe til en tv-repratør i morgen og høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...