Gå til innhold

Endelig fotballfri!


Gjest osiris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEEEEI! Jeg som skulle se Brann - Rosenborg i morgen! Det er dårlig gjort!

NISO burde vært sprengt i fillebiter. Morgan Andersen var en middelmådig fotballspiller og middelmådigheter trives godt som fagfoerningspamper siden de ikke egner seg til annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEI! Jeg som skulle se Brann - Rosenborg i morgen! Det er dårlig gjort!

NISO burde vært sprengt i fillebiter. Morgan Andersen var en middelmådig fotballspiller og middelmådigheter trives godt som fagfoerningspamper siden de ikke egner seg til annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NISO burde vært sprengt i fillebiter. Morgan Andersen var en middelmådig fotballspiller og middelmådigheter trives godt som fagfoerningspamper siden de ikke egner seg til annet.

Morgan Andersen har så vidt meg bekjent aldri sparket fotball, annet enn på løkka sammen med de andre gutta.

Derimot kan jeg være enig i at han var en middelmådig ishockeyspiller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan Andersen har så vidt meg bekjent aldri sparket fotball, annet enn på løkka sammen med de andre gutta.

Derimot kan jeg være enig i at han var en middelmådig ishockeyspiller :-)

Jeg lurte på det samme selv. Eller er han ikke volleyballstjerne?

Iallefall er jeg temmelig sikker på at jeg var på bowlingdate med en Morgan som het Andersen til etternavn, kjekk fyr med brune øyne og Corvette (jeg satt selvsagt på), da jeg var 16 år.

Jeg sjekket på Kvasir, for å få en endelig bekreftelse på hvem Morgan Andersen egentlig er. Følgende søkeresultat funnet:

"tantebarn2

VENNERS BARN Dette er Morgan Andersen. Han er glad i mat. Dette er Morgan og mamma Lena på Morgans dåp, 28.august 2000. Dette er Simon Pederstad og Linn. Linn liker å passe Simon. Tilbake til Marthe Tilbake til hovedsiden Til Albert Åberg Til toppen

student.hivolda.no/mangem/tantebarn2.htm - 01.02.2001 - dokumentstørrelse:1.2 kB"

Får lete litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgan Andersen har så vidt meg bekjent aldri sparket fotball, annet enn på løkka sammen med de andre gutta.

Derimot kan jeg være enig i at han var en middelmådig ishockeyspiller :-)

Selvfølgelig - middelmådig som alla andre norske hockeyspillere. Jeg driver med så meget vranglære om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ultimate forfall. Seriøse fotballspillere satser på egne ferdigheter og pisser på pampene. Eggen har et godt poeng når han sier at han forventer kollektiv utmelding fra rbk'ernes side.

Parallelt med fremveksten av pampeveldet, har Norges ranking hos FIFA falt og norske lag moses i mesterligaen. Krav om lønn er omvendt prororsjonale med prestasjoner.

Et sykt samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball ? Hva er det ?

Gi dem hver sin ball, så slipper de å krangle om den ene.

Bedre: sett dem til å arbeide! Får dem til å bygge veier, eller noe lignende.

22 (minst) arbeidsføre folk, som ikke driver annet enn å leke seg. Slendrian.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NISO burde vært sprengt i fillebiter. Morgan Andersen var en middelmådig fotballspiller og middelmådigheter trives godt som fagfoerningspamper siden de ikke egner seg til annet.

Morgan Andersen - var ikke han en kjekk ishockeyspiller da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan Andersen - var ikke han en kjekk ishockeyspiller da?

Ishockeyspiller? Ja.

Kjekk? Martin Andresen-kjekk (eller hva han heter denne middelmådigheten på midtbanen til Stabekk?) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på det samme selv. Eller er han ikke volleyballstjerne?

Iallefall er jeg temmelig sikker på at jeg var på bowlingdate med en Morgan som het Andersen til etternavn, kjekk fyr med brune øyne og Corvette (jeg satt selvsagt på), da jeg var 16 år.

Jeg sjekket på Kvasir, for å få en endelig bekreftelse på hvem Morgan Andersen egentlig er. Følgende søkeresultat funnet:

"tantebarn2

VENNERS BARN Dette er Morgan Andersen. Han er glad i mat. Dette er Morgan og mamma Lena på Morgans dåp, 28.august 2000. Dette er Simon Pederstad og Linn. Linn liker å passe Simon. Tilbake til Marthe Tilbake til hovedsiden Til Albert Åberg Til toppen

student.hivolda.no/mangem/tantebarn2.htm - 01.02.2001 - dokumentstørrelse:1.2 kB"

Får lete litt til.

Neeei, han var nok heller ikke volleyballspiller, "bare" ishockeyspiller :-)

Kjekk er'n, men om han har brune øyne, det er jeg ikke sikker på. Skal sjekke neste gang jeg ser ham ;-)

Tror ikke han har kjørt Corvette, dessuten hadde han fast dame i mange år, og var vel ikke den som var mest på sjekker'n.

Så det var sikkert en annen drømmeprins du var på date med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ishockeyspiller? Ja.

Kjekk? Martin Andresen-kjekk (eller hva han heter denne middelmådigheten på midtbanen til Stabekk?) .

Joda, mørke, ganske kjekke og middelmådig dyktige er de begge to. I hver sin sportsgren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, han var nok heller ikke volleyballspiller, "bare" ishockeyspiller :-)

Kjekk er'n, men om han har brune øyne, det er jeg ikke sikker på. Skal sjekke neste gang jeg ser ham ;-)

Tror ikke han har kjørt Corvette, dessuten hadde han fast dame i mange år, og var vel ikke den som var mest på sjekker'n.

Så det var sikkert en annen drømmeprins du var på date med ;-)

Denne date'n var i 1986, og han må i så fall være over 32 år siden han hadde bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest osiris

Det ultimate forfall. Seriøse fotballspillere satser på egne ferdigheter og pisser på pampene. Eggen har et godt poeng når han sier at han forventer kollektiv utmelding fra rbk'ernes side.

Parallelt med fremveksten av pampeveldet, har Norges ranking hos FIFA falt og norske lag moses i mesterligaen. Krav om lønn er omvendt prororsjonale med prestasjoner.

Et sykt samfunn.

wow! de har jo ikke lønn med i forhandlingene i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...