Gå til innhold

Marked for interiørkonsulent


Gjest interiørkonsulenten (to be)

Anbefalte innlegg

Gjest interiørkonsulenten (to be)

Tror dere det er et marked for interiørkonsulent hjelp via internett. Det er jo så populært blant de som har penger... Det jeg kunne tenke meg er å tilby hjelp; tegninger og forslag til innredning for en billig penge.

Er det noen som ville benyttet seg av interiørkonsulent dersom det ikke var for dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Med Påholden Penn

Jeg har gått på skole for å lære bl a det. Markedet er stort, men folk er ikke vant til det, og damer vil som regel finne farger og slikt selv. Jeg har sendt ut prospekt til alle i ei gate og fått fin respons. Særlig fra menn som ikke gidder å tenke interiør og bor alene, de er svært takknemlige og enkle. Hvis du er beskjeden på pris, vil du nok få flere kunder. De fleste som prøver å drive slikt er for grådige, og hvis da jobben ikke blir 100%, blir det trøbbel å få penger av kunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karoffel

Kanskje?

Jeg hadde syntes det hadde vært best å treffe deg først, både for å sikre at du hadde et inntrykk av hvem jeg var og hva jeg ønsket meg, men også for at jeg skulle få tillit til deg og dine evner.

Skulle du stå for innredning av leilighet/hus, ville det også vært nødvendig at du fikk sett huset først, både innvendig og utvendig. Det kan være vanskelig å danne seg et riktig bilde over nettet.

Men var prisen lav nok, og jeg hadde noen problemrom som jeg trengte hjelp til, så kunne det være interesant å fått råd og tips.

(Nå er ikke jeg søkkrik heller da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest interiørkonsulenten (to be)

Jeg har gått på skole for å lære bl a det. Markedet er stort, men folk er ikke vant til det, og damer vil som regel finne farger og slikt selv. Jeg har sendt ut prospekt til alle i ei gate og fått fin respons. Særlig fra menn som ikke gidder å tenke interiør og bor alene, de er svært takknemlige og enkle. Hvis du er beskjeden på pris, vil du nok få flere kunder. De fleste som prøver å drive slikt er for grådige, og hvis da jobben ikke blir 100%, blir det trøbbel å få penger av kunden.

Hva var det du tilbød da? Og hvordan utførte du det? Var du med på selve utførselen eller bare foreslo du hva som måtte gjøres?

Hva slags skole gikk du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest interiørkonsulenten (to be)

Kanskje?

Jeg hadde syntes det hadde vært best å treffe deg først, både for å sikre at du hadde et inntrykk av hvem jeg var og hva jeg ønsket meg, men også for at jeg skulle få tillit til deg og dine evner.

Skulle du stå for innredning av leilighet/hus, ville det også vært nødvendig at du fikk sett huset først, både innvendig og utvendig. Det kan være vanskelig å danne seg et riktig bilde over nettet.

Men var prisen lav nok, og jeg hadde noen problemrom som jeg trengte hjelp til, så kunne det være interesant å fått råd og tips.

(Nå er ikke jeg søkkrik heller da.)

Ja akkuratt sånn ville jeg jobbet! Men selve tilbudet om jobben ville være over internett - hvis du skjønner. Jeg ville ikke hatt et kontor/butikk du kunne besøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Ja akkuratt sånn ville jeg jobbet! Men selve tilbudet om jobben ville være over internett - hvis du skjønner. Jeg ville ikke hatt et kontor/butikk du kunne besøke.

Det er helt greit det - har jo ikke noe behov for å møtes på arkitektens kontor. Så lenge det er mulig å finne deg, gjennom gule sider eller på annen måte, så bør det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...