Gå til innhold

passord/oppstart


Gjest dust

Anbefalte innlegg

Hver gang ved oppstart av win Me. får jeg spørsmål om passord. Dette har jeg fiksa før, men tydeligvis husker jeg dårlig for det er umulig å finne ut av hvordan jeg skal bli kvitt denne meldinga. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, dette har du antageligvis fiksa før. Du må gå inn på nettverk - egenskaper og forandre hvilken "klient for pålogging" du bruker. Det er vanligvis ikke mer enn 2 valg, så hvis du bytter 'klient' på den rullelista du får der, burde du bli kvitt forespørsel om passord ved oppstart.

Håper det hjelper (jeg bruker ikke Win ME selv, så det er mulig du må lete litt. Men dette skal være omtrent likt for Win95/98/ME).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...