Gå til innhold

Ålesund/ omegn


tussetrollet

Anbefalte innlegg

tussetrollet

Er det noen av dere som kan forklare meg hvor Spjelkavik Stadion ligger??

Mener at den ligger ved sentrum av Spjelkavik, like ved en Rimi-butikk?? (avkjørsel på andre siden av veien...) Nå har de jo lagt om veiene der, og det er ei god stund siden jeg var der sist....

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Der med Rimi butikken er det en avkjørsel, og du fortsetter et lite stykke bortover veien. Så finner du det sikkert, eller spør noen på gata :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente18

Om du kommer nedover fra moa, tar du av rett på andre sida av rimi-butikken (rett før et busstopp). Stadion ligger i enden av veien. Om du skal parkere kjører du vel litt opp mor spj. videregående, og første til venstre. Ikke sikker, men tror kanskje det er parkering der. Men det finner du jo ut når du er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Avkjørselen er på andre siden av vegen av der Rimi er. Du kjører forbi "Håndverk og høytid"-butikken, forbi avkjørsel mot Spjelkavik ungdomsskole / hallen.

Rett etter avkjørselen mot skiheisa/SIL-huset finner du stadion. En gressbane + en grusbane.

Skal du spille kamp der ? I tilfelle så taper dere helt sikkert.

Patriotisk hilsen fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussetrollet

takker for svar! det var der jeg trodde det var...

neida, spiller ikke fotball, men skal se på kampen mellom Spjelkavik å Langevåg på lørdag...

Langevåg vinner!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

takker for svar! det var der jeg trodde det var...

neida, spiller ikke fotball, men skal se på kampen mellom Spjelkavik å Langevåg på lørdag...

Langevåg vinner!:)

Kanskje du får Yatzy i svingene da, når du kjører dit..... Hvis du er fra Langevåg mener jeg :-)

thihi :-)

Hvilken div. er de i for tida forresten ? 2 ? 3 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tussetrollet

Kanskje du får Yatzy i svingene da, når du kjører dit..... Hvis du er fra Langevåg mener jeg :-)

thihi :-)

Hvilken div. er de i for tida forresten ? 2 ? 3 ?

De er i 2. divisjon...

er ikke fra Langevåg, men kjenner en som spiller på Langevåg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...