Gå til innhold

'Stop popups'


Line

Anbefalte innlegg

Hva SØREN er dette stopp-skiltet, som henger seg ved hver eneste nye side man åpner? Er det et "virus" for å tvinge folk til å registrere seg, slik at man risikerer å få masse spammails?

Det kommer opp hver gang jeg logger inn på Dol, og jeg må trykke to ganger for å få ned ruta. Det kommer når jeg er inne på hotmail, og når ejg skal inn på Aftenposten sine sider...

Og jeg blir så vanvittig lei! Mister jo helt lysten til å lese nyheter og surfe rundt på nettet...

Hvordan kan jeg for eksempel være sikker på om jeg ikke får noe spyware på pc'n om jeg laster ned denne "stop popups-vokteren"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke noe sånt skilt på noen av sidene du nevner.. så kanskje du har fått noen skumle greier på maskinen din allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...