Gå til innhold

Shopping i Spania (Amiga?)


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Jeg reiser til Spania om en uke, og lurer veldig på hva som er billig å kjøpe der nede?

Skal til Benidorm.

Lurer også på om det finnes butikker som ligner på engelske Boots? Er på jakt etter noe som heter Crest White strips (tannblekesystem)- Noen som vet om det finnes slike butikker i Spania, og om akkurat dette merket finnes?

Lurer ellers på alt som er bra og billig med Spania. Sko? kLær?(hvilke?), sminke? Skinn? etc etc?

Fortell! Og om noen har vært i Benidorm, så gi gjerne tilbakemelding her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apotekene i Spania selger mye reseptfritt som er på resept i Norge, men om de har akkurat produktet du nevner vet jeg ikke.

Skal du handle dyrere ting (sko, skinn etc) ville jeg dratt til en av de større byene (Alicante, feks), der er ikke alt så "jalla" som i Benidorm.

Skal du bo i Benidrm ville jeg absolutt leid bil, stranden etc er skrekkelig nå i sesongen, men du skal ikke langt for å komme til renere, hyggelige, og mye mindre fulle strender i småstedene rundt. Det samme gjelder restauranter etc.

Link til innlegg om det samme temaet:

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=1194353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om akkurat det tannblekesystemet finnes vet jeg ikke, alt av sånt finner du på apoteket(farmacia) eller parafarmacia som selger reseptfri medisin, kosmetikk og helsekostvarer.

På apoteket får man køpt det meste uten om sovetabletter, beroligende, veldig sterke smertestillende, slanketabletter etc. uten resept.

Jeg er veldig usikker på prisene på fastlandet, men jeg tror nok særlig skinnsko og skinnvesker er mye billigere enn i Norge.

Sminke kan vel kanskje lønne seg å kjøpe på taxfree? Her på Kanariøyene er jo sånt billigere, men som sagt så er jeg veldig usikker på fastlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Lei en bil og besøk en liten fjell-landsby som heter Guadalest :-) Der er veldig koselig.

Vedr, klær og sånn så er det både billige og dyre klær der som her :-)

Tenk på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...