rose23 Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Ikke så mye jeg er her for tiden, da jeg bare har internett på jobb. Sliter litt for tiden med meg selv og familien min. Lillesøstra mi på 20 har begynt å kutte seg opp og blitt sammen med en som bruker speed. Jeg snakka med x`n hennes og han sa at hun hadde fortalt at hun var blitt voldtatt som 11 åring av en mann. Jeg mistenker broren til bestevennina mi... Jeg har prøvd å komme inn på henne, men hun er veldig tilbaketrukken og bare bortforklarer alle kuttene og kjæresten. Prøvde å få henne til legen, men da bare flira hun og blånektet. Føler meg så maktesløs... Bekymret for mamma også, hun har tidligere hatt et stort hjerneslag og siste ukene har hun hatt hodepine nesten heletiden. I går hadde hun så vondt at hun kastet opp hele dagen. Jeg er så redd det skal komme et nytt hjerneslag og at hun skal dø. Stakkars mamma også er sikkert veldig redd. En tredje ting som plager meg er at jeg har vært så dum og hatt et seksuelt forhold til en mann som fikk omsorgslønn for å ta seg av meg når jeg var yngre. Hadde mest med kona hans å gjør, men hun døde ganske brått for to år siden. Nå har mannen funnet seg ei ny dame. Hun er gift fra før og har to barn. Hun er utro mot mannen sin, men vurderer å gå fra han og bli sammen med han jeg har hatt sex med hundre ganger. Dette har skjedd etter at de ble sammen også, og hun vet ingenting om oss. Jeg liker henne godt, og hun sa til meg at hun stolte 100 % på meg og at jeg kunne være dattera hun aldri fikk. Jeg føler meg så råtten og falsk. Vist jeg sier hva som har skjedd mellom meg og han hun er forelsket i blir det baluba... men kanskje hun finner ut at hun heller skal holde seg til han hun er gift med. Vist jeg ikke sier det og hun oppdager det senere så blir vel det også gale. Veldig trasig situasjon... men det er vel bare best å holde kjeft. Konsekvensene det blir vist jeg sier det tørr jeg ikke tenke på en gang. Måtte bare få ut litt frustrasjon! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60808-hei-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.