haaatsjoo Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei jeg bare lurer på noen ting. Jeg er så forkjølt med lungebetennelse, og tette bihuler og nese. Skikkelig hosten og snørrete. Med rennende og igjen tetta nese. Nyser sånn at det sprenger på i hele feber kroppen min, og særlig i hele hodet mitt. Det går med noen doruller i døgnet til å pusse nesa. Mens de andre sitter ute i haven og koser seg, så sitter jeg inne med øyedråper, nesesprayer, og nesa godt inni lommetørkler eller dopapir. Jeg ar prøvd det aller meste av allergi nesesprayer på markedet. Nå er det den 11 dagen med vanlig nesespray i dag, så hva skal jeg gjøre nå? Jeg får klager fra familien om at jeg snorker sånn om natta. Sånn i sin alminnelighet så er det er ikke smart å reise på utenlands ferie med lungebetennelse og høy feber. Dette skjnner jeg. Men når det er pollenallergien min som har gjort meg dårlig, gjelder de sammer regler her også? Eller er det bare bra for helsa mi å komme seg vekk da? Vi skal kjøre nedover til Tyskland. De små gleder seg sånn. Det er så vanskelig å skuffe dem nå. Ferieturen våres ble planlagt i lang tid i for veien. Dessuten så skal vi ha hus bytte. Så hvis vi blir hjemme så må vi ut av huset våres, for der skal 1 tysk familie bo. Er det uforsvarlig av meg å trosse feberen og lungebetennelsen min ved å likevell dra til Tyskland på sommer ferien? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60830-lungebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 KJære haaatsjoo Jeg håper virkelig du har vært hos lege med lungebetennelsen din og da har du vel fått noe medisiner. Bare legen som har sett på deg kan svare på hvor lurt det er å reise på biltur. Uansett blir det vel til liten glede for deg så dårlig som du høres ut til å være! Voksne mennesker som har feber og hoste bør uansett undersøkes av lege og hvis plagene ikke gir seg gå til en ny undersøkelse etter 3-4 dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60830-lungebetennelse/#findComment-264709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.