Gå til innhold

FU: De hyggeligste ekspeditørene


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

Det var en tråd her nede om sure mennesker i servicebransjen. Hvor har du truffet / treffer du de hyggeligste ekspeditørene? Og de sureste?

Den hyggeligste var han som jobbet på Narvesen ved togstasjonen i Tønsberg da jeg pleide å ta toget der...

Den sureste må vel være i en fancy tingbutikk på Galleriet i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et par yndlingsbutikker - barnerelaterte. I dem kan jeg gå for å komme i godt humør..!

Ellers så var det en fotosjappe i Bergen tidligere, som hadde en utmerket betjening til tider. Særlig var det to damer som skilte seg ut - som dyktige og hyggelige (og pene, det er sikkert derfor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

De sureste var de purkene som tidligere jobbet på Narvesen på Steen og Strøm. Vet ikke hva som skjedde med dem, har ikke sett dem på en stund. Kanskje de svelget sin egen underleppe..

Den hyggeligste servicen jeg har opplevd på lenge, fikk jeg på Peppes på Ole Bulls Plass i Bergen for et par uker siden. Kjempehyggelig betjening med sans for humor og medfølelse med fyllesyke gjester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt har det vært hyggelig å handle i pakistanerbutikken på hjørnet. Hvor enn jeg har bodd i byen har jeg hatt en sånn i nærheten og brukt den hyppig.

Ellers var jeg dypt imponert over spise/drikkestedet Lyst på Tøyen i Oslo. Venninnen min begynte nølende å amme datteren sin, litt usikker fordi man aldri helt vet hvordan slikt blir mottatt.. og så kom kelneren løpende med en pute som han stakk i fanget på henne og ville at hun skulle støtte opp babyen med. Det var hyggelig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange snerper rundt omkring, men de hyggeligste er nok i den tyrkiske frukt og grønnsaksbutikken vi er innom en gang i blant.

Der har mannfolka til og med vett på å hjelpe en høygravid dame med "ørten" andre unger på slep ;-)

Dvs. de _insisterer_ på å bære varene til bilen :-)

Og ofte vanker det nyoppskåret frukt o.l. til barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

De kan være ganske sure på Ferner Jacobsen har jeg hørt... Ikke stedet jeg shopper, men en tidligere medstudent (god for mange mill.) ble nærmest frosset ut derfra fordi han gikk i olabukse og caps.

God service? Sier meg enig med gyrken i innvandrerbutikken på hjørnet, der er de alltid like hyggelige og hjelpsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greier ikke å komme på noen som utmerker seg med unntak av endel folk i matforretninger, både i de lokale supermagasinene (heter det det, tro?) og i noen av fremmedkulturell-butikkene (heter det det, tro?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hurlumhei

En fancy ting butikk på Galleriet? Trolig der jeg jobbet tidligere og DET skal jeg si deg, du finner ikke surere betjening enn i den butikken! Sjefen ansetter kunder som kommer tilfeldig inn i butikken som han synes er pene. (Unge, tynne, lange jenter med store pupper og vakre ansikt) Og det var emr enn en gang jeg kom tilfeldig inn i på pauserommet og han stod og hadde sex med den ene etter den andre oppetter veggen. Den butikken er bare helt utrolig. Jentene som jobber der er konstant i konflikt med hverandre, pga at alle vil ha sjefen. (Han er forsåvidt pen å se på, i allefall helt til han åpner munnen) Jammen glad jeg kom meg ut defra etter 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fancy ting butikk på Galleriet? Trolig der jeg jobbet tidligere og DET skal jeg si deg, du finner ikke surere betjening enn i den butikken! Sjefen ansetter kunder som kommer tilfeldig inn i butikken som han synes er pene. (Unge, tynne, lange jenter med store pupper og vakre ansikt) Og det var emr enn en gang jeg kom tilfeldig inn i på pauserommet og han stod og hadde sex med den ene etter den andre oppetter veggen. Den butikken er bare helt utrolig. Jentene som jobber der er konstant i konflikt med hverandre, pga at alle vil ha sjefen. (Han er forsåvidt pen å se på, i allefall helt til han åpner munnen) Jammen glad jeg kom meg ut defra etter 2 mnd.

Og for å ikke slutte sladderen her, hvilken butikk er det.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det må bli en Innleid kelner i ett bryllup som faktisk gikk ut å spikket en tannpirker til meg da brudeparet hadde glemt å kjøpe inn det!Han jobber forøvrig på hotel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Hihi, så morsomt :) Jeg tror jeg vet hvem du mener, i narvesen. Han er hyggelig ja!

Ellers har jeg god erfaring med folk som jobber på koselige kafeer. Særlig de svenske, hva enn det måtte bety.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hihi, så morsomt :) Jeg tror jeg vet hvem du mener, i narvesen. Han er hyggelig ja!

Ellers har jeg god erfaring med folk som jobber på koselige kafeer. Særlig de svenske, hva enn det måtte bety.

Så du har vært på narvesen i Tønsberg du også? Han har sjarmert meg siden jeg var 10 ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

En fancy ting butikk på Galleriet? Trolig der jeg jobbet tidligere og DET skal jeg si deg, du finner ikke surere betjening enn i den butikken! Sjefen ansetter kunder som kommer tilfeldig inn i butikken som han synes er pene. (Unge, tynne, lange jenter med store pupper og vakre ansikt) Og det var emr enn en gang jeg kom tilfeldig inn i på pauserommet og han stod og hadde sex med den ene etter den andre oppetter veggen. Den butikken er bare helt utrolig. Jentene som jobber der er konstant i konflikt med hverandre, pga at alle vil ha sjefen. (Han er forsåvidt pen å se på, i allefall helt til han åpner munnen) Jammen glad jeg kom meg ut defra etter 2 mnd.

Hva het den du jobbet på? Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på om det var den... husker ikke hva den heter. Men den er øverst på Galleriet (ikke mique). Jeg måtte betale noe der fordi noe gikk i gulvet og fjdkalfjdksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daisy

De sureste var de purkene som tidligere jobbet på Narvesen på Steen og Strøm. Vet ikke hva som skjedde med dem, har ikke sett dem på en stund. Kanskje de svelget sin egen underleppe..

Den hyggeligste servicen jeg har opplevd på lenge, fikk jeg på Peppes på Ole Bulls Plass i Bergen for et par uker siden. Kjempehyggelig betjening med sans for humor og medfølelse med fyllesyke gjester...

Ja, der er de koselige. Var der på St.Hansaften, og kelneren spøkte og var veldig grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...