Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia Frue ;)

Vet jeg ikke egentlig er noe her inne lenger, men klarte ikke dy meg...

Hadde bare så lyst til å takke masse for lørdagen og i går, og si at både jeg og Never hadde det kjempekoselig =)

Kommer virkelig ikke over hvor fin du var i den kjolen din... Altså, du er veldig pen fra før av, men er det ikke så at alle jenter syntes det er noe spesielt når man får på seg en brudekjole?! :-)

Lover å si ifra når det er min og Never sin tur, skal være tidlig ute med dato så du kan holde den av ;)

Lykke til med å spise opp all maten da =) og håper ikke huset var altfor ødelagt etter oss...

*klemme både brud, brudgom og brudesvennen*

Håper vi sees og snakkes igjen vennen, er så vanvittig glad for å få kjenne deg!

P.S. Never har fått helt munnkurv ang. min bursdag ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60855-fru-anki/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fruAnki :)

Hei, vennen :)

Tusen takk for sist :) Det var så koselig å ha dere i bryllupet vårt :) Håper det gikk bra her hjemme med dere og forloveren til mannen min *hihi* Uvant ennå *s*

Fikk se bilder som foreldrene mine har fremkalt i dag og var litt småfornøyd med et par av bildene der ja. Tror speilet i selskapslokalet jugde jeg, for da jeg var der så syntes jeg at jeg var fin nok :-/

Jaja, jeg fikk nå et klart "ja" uansett da :))

Håper vi ses snart igjen :)) Dere er hjertelig velkomne tilbake.

PS1. Det er drikkevarer igjen så da kan vi drekke. hehe - du vet jo åssen det går med meg når jeg liksom skal drekke ;)

PS2. NEVER ER EN TØFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

*Koseklemmer masse*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60855-fru-anki/#findComment-264815
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...