Gå til innhold

Hvorfor stejeler folk?


Gjest Moham

Anbefalte innlegg

Gjest Moham

Vi har vel alle tatt et sukkertøy eller fem da vi var småunger,men noen går mye lenger utover dette og stejeler for tusenvis av kroner.Hvilke folk er dette egentlig?Lider de av en sykdom?har de fått feil gener da de ble til?Og hvorfor stjeler folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Med Påholden Penn

Totalt ærlige mennesker finnnes ikke, bare grader av ærlighet.

Finner du en hundrelapp på gata skal du EGENTLIG levere den på politistasjonen og kun motta 10% finnerlønn.

Hvem du stjeler fra har også noe å si. Å stjele maten fra sine barn skal vel litt til ?

Og hvem fortjener å bli stjålet fra ? Det er det ulike meninger om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Finner'n (stjeler'n) er vinner'n.

Vi har vel alle mistet/frastjålet noe som ikke ble returnert? What goes around, comes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, si det. Ikke godt å si. Men de må mangle en del sperrer i topplokket, må jeg si, når godt voksne mennesker som fint _kunne_ betalt for seg, likevel stjeler ting de har lyst på.

En del stjeler fordi de ikke har penger til å kjøpe og betale for det de trenger. Jeg har sett gamle pensjonister stjele mat og kaffe, for eksempel.

Noen stjeler for spenningens skyld, det gir dem et slags kick. Blir jeg tatt eller blir jeg ikke? "Vinner" jeg over de dumme folka denne gangen også?

Andre igjen stjeler fordi det er "tøft" og liksom gir status i venneflokken. (For noen venner, spør du meg...)

Jeg antar at det finnes en hel rekke grunner til å stjele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...