Amiga Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Tusen takk for at du "hjalp" meg med syklingen! :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 24. juni 2002 Skrevet 24. juni 2002 Blir nødt til å pumpe opp syklen her også etter den sykkelturen:-))*lol* *klem* 0 Siter
Amiga Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Skrevet 25. juni 2002 Blir nødt til å pumpe opp syklen her også etter den sykkelturen:-))*lol* *klem* Syklingen gikk fortere på den måten, du får bare finne frem sykkelen og trimme du også! :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 25. juni 2002 Skrevet 25. juni 2002 Syklingen gikk fortere på den måten, du får bare finne frem sykkelen og trimme du også! :-) Godkveld, trimmen er i rute forstår jeg:-)) Sykkelsetet gnir mer enn vanlig? snurr film:-)) Takk for meldinger:-))) 0 Siter
Amiga Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Skrevet 25. juni 2002 Godkveld, trimmen er i rute forstår jeg:-)) Sykkelsetet gnir mer enn vanlig? snurr film:-)) Takk for meldinger:-))) Du må ikke si sånnt da! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.