Gå til innhold

Og jeg har en svigermor


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gullet

Men da kan du få min.

Hadde bursdagsselskap i går og hun går hjem etter halvannen time ,mens de andre gjestene er i 3-4 timer.Dette gjør hun alltid!

Hun er så irriterende til tider og eier ikke sosial intelligens.Jeg som hadde bursdag snakker hun ikke med , bare svigerinnen min!!!!!

Håpløse svigermødre kan bare stikke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjære deg

Men da kan du få min.

Hadde bursdagsselskap i går og hun går hjem etter halvannen time ,mens de andre gjestene er i 3-4 timer.Dette gjør hun alltid!

Hun er så irriterende til tider og eier ikke sosial intelligens.Jeg som hadde bursdag snakker hun ikke med , bare svigerinnen min!!!!!

Håpløse svigermødre kan bare stikke!!!!

Du må forsøke å ikke irritere deg over din svigermor så skal du se at forholdet blir bedre.

Kan hende føler hun seg usikker blandt mye folk. Kan hende har hun andre plager du ikke vet om som gjør at hun ikke trives så lenge hjemmefra (inkontinens, luft i magen, osv. osv.)

Si til deg selv at vi alle er forskjellig, vi har rett til å være ulike og fremhev det positive fremfor det du betrakter som negativt. Og vær hyggelig med din svigermor, husk uten henne hadde ikke din mann vært her! En får tilbake det en sender ut vet du!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gullet

Du må forsøke å ikke irritere deg over din svigermor så skal du se at forholdet blir bedre.

Kan hende føler hun seg usikker blandt mye folk. Kan hende har hun andre plager du ikke vet om som gjør at hun ikke trives så lenge hjemmefra (inkontinens, luft i magen, osv. osv.)

Si til deg selv at vi alle er forskjellig, vi har rett til å være ulike og fremhev det positive fremfor det du betrakter som negativt. Og vær hyggelig med din svigermor, husk uten henne hadde ikke din mann vært her! En får tilbake det en sender ut vet du!

Lykke til

Det var noen visdomsfulle ord du skrev til meg, og jeg setter pris på det. Det er ikke alltid like lett å se det fra den andre sin side når man føler seg så såret. Min mann er topp og hun må jo få deler av skylden for det . Samtidig så oppfører hun seg så rart og kald at jeg klarer ikke å oppføre meg naturlig sammen med henne.Mulig at det reflekterer tilbake til henne og så går det rundt i en ond sirkel.

Likevel kunne jeg ønsket at jeg hadde en annen svigemor som ringte og kom på besøk og som lo og snakket om jente ting med meg og som gjerne initerte oss ut eller hjem på middag o.s.v

Jeg får bare drømme videre og innse realiteten.......

Men til tider har jeg ønsket henne et visst sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...