Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Vel, her inne ser det sannelig ikke stort bedre ut enn hjemme hos meg. _For_ et rot.

Det går i ett her hos oss, fatter ikke hvor juni mnd. har blitt av...Og merker godt det er sommerferie, med en haug av unger her til enhver tid.

Men, i dag blåser det ikke, det er da noe:-)

Skal bestille Oslotur, gleder meg, tror jeg..

Også får vi finne på noe en 14-åring liker. *sukk*

Ha en fin dag! Er du bare inne på det derre tegnegreiene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60906-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her var ting forandret i løpet av natten:o) Var innom en tur i gårkveld men da så det ikke sånn ut*s*

Vi har vært på hytta å bygd gjerde i dag. Sendte deg en sms. Men nå er mobilen i bilen hos sambo så jeg får ikke lest evt. svar fra deg ennå.

Jeg er en del inne på disse tegnegreiene ja:o)Men har på msn bestandig så vil du ha tak i meg er det bare rope på den.

De to eldste har vært på tur i dag med sommerklubben.

Eldstemann skal på grottetur i morgen, med oppmøte kl 9. Uff alt for tidlig. Det var nemlig svært tungt å stå opp i morrest kl 0800. De kunne bare være med på to aktiviteter i klubben så jeg slipper å stå opp tidlig resten av ferien:o)Får drømme om det*s*

Vi tastes etterhvert

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60906-solsikke/#findComment-265427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...