Gå til innhold

FU: Driver du med økonomisk kriminalitet ?


ppunkyB

Anbefalte innlegg

Hvis nei - er du dum ?

Stadig vekk leser man om økonmisk kriminalitet - eller annen 'svindel' som jeg mener det er.

Nå om dagen gjelder det telecomputinggutta - Øye - Maktabi og sikkert mange fler. Så lett som det ser ut til å slippe unna med det er man jo jaggu idiot for å ikke drive med det selv !!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Leilighet gjør tyv!

Tror nesten alle hadde vært uærlig for å tjene noen kroner hvis de hadde hatt sjansen.

Ser bare blant vanlige lønnsmottagere hvor fornøyd de er hvis de har funnet et smutthull som gjør t de regner med å snyte litt på skatten. Selv om dette virker helt vanlig i våre dager er det jo økonomisk kriminalitet; selv om det er i liten målestokk. Kan vi det; kan vi sikkert i større også - bare anledningen byr seg!

Det tror nå jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leilighet gjør tyv!

Tror nesten alle hadde vært uærlig for å tjene noen kroner hvis de hadde hatt sjansen.

Ser bare blant vanlige lønnsmottagere hvor fornøyd de er hvis de har funnet et smutthull som gjør t de regner med å snyte litt på skatten. Selv om dette virker helt vanlig i våre dager er det jo økonomisk kriminalitet; selv om det er i liten målestokk. Kan vi det; kan vi sikkert i større også - bare anledningen byr seg!

Det tror nå jeg ...

Jeg tror nok at du har veldig rett !

Jeg tenker litt slik at når det er noen som virkelig snor seg unna skatt o.l. så skal pinade jeg benytte meg av sjansen også. Problemet er jo at jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre .....

Hadde jeg visst at ingen snor seg unna - jeg hadde betalt en rettferdig skatt - så hadde jeg betalt den med glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...