Gå til innhold

"ny" DOL


millymollymandy

Anbefalte innlegg

millymollymandy

Hva synes dere om "font'en" de har valgt? Jeg synes den er vond å lese! Ellers merker jeg meg at de innleggene jeg har lest, nå ikke er markert i annen farge - slik at jeg må "lete" for å finne igjen hva jeg har lest og ikke. Det er veldig upraktisk!

Ellers virker sidene litt raskere enn før - og det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er sikkert ikke helt ferdige enda da. Markering på innlegg man har lest kommer nok etter hvert, det er jeg _nesten_ helt sikker på.

Jeg synes ikke denne fonten er vond å lese, jeg ser omtrent ikke forskjell fra den som var før. Jeg kan like godt innrømme at jeg ikke ser noen forskjell på fonten. *host host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert ikke helt ferdige enda da. Markering på innlegg man har lest kommer nok etter hvert, det er jeg _nesten_ helt sikker på.

Jeg synes ikke denne fonten er vond å lese, jeg ser omtrent ikke forskjell fra den som var før. Jeg kan like godt innrømme at jeg ikke ser noen forskjell på fonten. *host host*

Eller jo...har skrifta blitt litt mindre, eller? hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

De er sikkert ikke helt ferdige enda da. Markering på innlegg man har lest kommer nok etter hvert, det er jeg _nesten_ helt sikker på.

Jeg synes ikke denne fonten er vond å lese, jeg ser omtrent ikke forskjell fra den som var før. Jeg kan like godt innrømme at jeg ikke ser noen forskjell på fonten. *host host*

Jeg oppdaget nettopp at det faktisk ER markering på leste innlegg. Mys veldig på skjermen, så ser dere at de er bittebittelittegranne lysere blå enn de uleste innleggene. Komplett umulig å se uten å myse selvsagt, i alle fall på min skjerm, så jeg håper også at de velger å skifte til en litt mer synlig farge. Lillafargen som var før var vel grei den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet (som egentlig var citoyen)

Jeg oppdaget nettopp at det faktisk ER markering på leste innlegg. Mys veldig på skjermen, så ser dere at de er bittebittelittegranne lysere blå enn de uleste innleggene. Komplett umulig å se uten å myse selvsagt, i alle fall på min skjerm, så jeg håper også at de velger å skifte til en litt mer synlig farge. Lillafargen som var før var vel grei den?

Oi.. jeg oppdaget også nettopp at brukernavnet ikke blir automatisk kopiert til underskriftsfeltet lenger. Jeg kommer garantert til å sende en haug med ufrivillig usignerte innlegg fra nå av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. jeg oppdaget også nettopp at brukernavnet ikke blir automatisk kopiert til underskriftsfeltet lenger. Jeg kommer garantert til å sende en haug med ufrivillig usignerte innlegg fra nå av :)

Jeg tror den kommer med hvis du legger det inn på 'min profil'. Der kan du legge inn nicket du skal undertegne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Oi.. jeg oppdaget også nettopp at brukernavnet ikke blir automatisk kopiert til underskriftsfeltet lenger. Jeg kommer garantert til å sende en haug med ufrivillig usignerte innlegg fra nå av :)

Det kommer, det er kun midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Vi skal ordne opp i linkene, så de får riktig farge. Hovedpoenget med omleggingen er økt hastighet, særlig nårman sender innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roter rundt her inne og finner ikke frem.

Hallo! Hjeeelp! *ekko* Er det noen her? Noen som kan høre meg? Jeg har gått meg bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Utv

Jeg roter rundt her inne og finner ikke frem.

Hallo! Hjeeelp! *ekko* Er det noen her? Noen som kan høre meg? Jeg har gått meg bort!!

Den heter "100 nyeste" og ligger over trådene på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er'n, men den har blitt helt fjern.. Innelggene kommer opp i nytt vindu hele tiden. Regner med at det er noe de fikser etterhvert.

http://forum.doktoronline.no/forum/last100.html

Jeg fant'n alikevel! :-)

Men jeg savner den "Oppdater denne listen" over dem! Den MÅÅÅ tilbake, vel..?

Men det er kult at man nå kan velge direkte mellom "Forhåndsvisning" og "Send innlegg". Korte innlegg krever ikke gjennomlesning så da er det bare *poff* ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jo dette ser greit ut jeg :-)

Og hvis det hjelper mot "sirupen" DOL er plaget med til tider, så tar jeg imot alle forandringer med takk.

Hvis bare hjernen min kunne omprogrammere seg nå, så ville det bli perfekt! (Har klikka på "100 nyeste" ørten ganger i dag fordi "pakk ut trådene" var der før...*s*)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant'n alikevel! :-)

Men jeg savner den "Oppdater denne listen" over dem! Den MÅÅÅ tilbake, vel..?

Men det er kult at man nå kan velge direkte mellom "Forhåndsvisning" og "Send innlegg". Korte innlegg krever ikke gjennomlesning så da er det bare *poff* ! :-)

"Oppdater denne listen"..

Høyreklikk, og velg "oppdater / refresh"..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har forandret på fonten på linkene til alle innleggene. Synes det er vanskelig å lese listen over de 100 nyeste innleggene når skrifta er så liten ( vet dette problemet var sist de la om DOL også )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...