Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig DOL-pause, men var innom en liten tur, og ser meg nødt til å kommentere.

Fra brukerne sin ståsted ser jeg ikke at det var et krav om at ting burde forandres. Jeg tror de aller, aller fleste var fornøyde med hvordan ting fungerte, og det var således ikke et brukerbasert behov for endringer.

Nå er det slik at enhver endring blir møtt med kritikk og skepsis - noen ganger er det uberettiget, men denne gangen mener jeg det er på sin plass med litt kritikk av den nye løsningen. Det er faktisk blitt mer tungvint etter de nye endringene.

Hvorfor er systemet endret? Hvis vi er enige om at det _ikke_ er brukerne som krever det - hvem er det da?

Dette bekrefter i grunnen teorien min om at IT- og webfolk ikke tenker på webfolk når de (vi) utformer.

Hvorfor endre på noe som fungerer og som folk er fornøyd med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60940-endringer-til-det-verre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke sette fingeren på HVA som er problemet istedet for å hive frem en løs klage? Du sier det er tungvindt. HVA er tungvindt? Inntil man har lært det nye, virker jo alt tungvindt, men det er vel snakk om en halv time, før "det nye sitter".

Jeg er godt fornøyd,jeg.Må bare finne frem først :-) Dessuten er hastigheten dramtisk forbedret her. Kult!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...