Gå til innhold

Webmaaaaaaaster! Det hagler mail inn til meg herfra!

Anbefalte innlegg

Jeg har IKKE haket av i rubrikken "Send meg E-post når noen svarer meg"! Men allerede FØR jeg logget på i dag, sto det en mail i min mailboks og fortalte meg at noen har svart meg her.

Nå, etter at jeg logget meg på her i formiddag, har jeg mottatt fire mail til.....!

Hjeeelp! Få det til å slutte er du snill! Hva skjer?

Fortsetter under...

Kan dere som får mail hele tiden prøve å stenge alle vinduene og starte nettleseren på nytt? Har en mistanke om at det er cookie fra gamle systemet som henger igjen. Takknemlig for tilbakemelding.

Jeg skrudde av nettleseren, og svarte på et innlegg fra meg selv. Og med en gang poppet det opp at det var kommet inn mail fra webmaster.

Kan dere som får mail hele tiden prøve å stenge alle vinduene og starte nettleseren på nytt? Har en mistanke om at det er cookie fra gamle systemet som henger igjen. Takknemlig for tilbakemelding.

Nå logget jeg helt av nettet i noen minutter. Men det bare fortsetter. Har allerede en mail i postkassen min igjen...

Disse Cookiesene du prater om, kan de enkelt slettes på hver enkelt sin maskin? Eller risikerer en amatør å slette noe som ikke bør slettes?

Jeg har lukket alle vinduer - fjernet cookies - startet browseren på nytt - skrevet nytt innlegg til meg selv OG får fremdeles mail om svar på innlegg uten at jeg har krysset av for det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...