Gå til innhold

Skjørt eller shorts?


spirito

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har planer om å dra på shoppingtur snart, skal kjøpe meg noen nye skjørt, evt. shorts.

Men er ikke shorts veldig usexy da? Finnes det noen shortser som _er_ sexy? Isåfall hvilke?

Det er ikke alltid skjørt er like praktisk liksom...

Hva foretrekker dere gutta? Hvilken lengde på skjørt/shorts? Løse 3/4-bukser, er det noe?

Vil nødig handle noe ulekkert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miniskjørt er fint, spesielt dersom de er så korte at de ikke overlater noe til fantasien når du bøyer deg ned etter noe på gata. Du må selvsagt ha ben og rumpe til å gå slik kledd, hvis ikke vil du se billig ut.

Shortser.. tja.... sånne meget trange, korte, sexye dongrishortser, de er gunstige! Men disse slipper du å kjøpe, det er trossalt bare å klippe og lime. Jo kortere jo bedre, men bare om du har ben og rumpe til dette. Har du ikke ben og rumpe til å gå slik kledd, vil du se billig ut!

Bukser: Sånne bukser som gjør at du får sånn fin eplerumpe er digg, men det er sikkert fordi jeg har litt rumpefetish. Ellers så er jeg ikke videre begeistret for sånne bukser som stopper ved leggen. Uansett hvor tagbare legger du da har, så vil denne buksa gjøre så du ser dårligere ut en normalt. Dette er nå min mening.

Nå var jeg flink. Svarte helt seriøst, og rett fra levra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniskjørt er fint, spesielt dersom de er så korte at de ikke overlater noe til fantasien når du bøyer deg ned etter noe på gata. Du må selvsagt ha ben og rumpe til å gå slik kledd, hvis ikke vil du se billig ut.

Shortser.. tja.... sånne meget trange, korte, sexye dongrishortser, de er gunstige! Men disse slipper du å kjøpe, det er trossalt bare å klippe og lime. Jo kortere jo bedre, men bare om du har ben og rumpe til dette. Har du ikke ben og rumpe til å gå slik kledd, vil du se billig ut!

Bukser: Sånne bukser som gjør at du får sånn fin eplerumpe er digg, men det er sikkert fordi jeg har litt rumpefetish. Ellers så er jeg ikke videre begeistret for sånne bukser som stopper ved leggen. Uansett hvor tagbare legger du da har, så vil denne buksa gjøre så du ser dårligere ut en normalt. Dette er nå min mening.

Nå var jeg flink. Svarte helt seriøst, og rett fra levra!

Fliiiink gutt!

Da vet jeg at jeg ihvertfall ikke skal kjøpe sånne 3/4-bukser!

*tusle bort til speilet for å vurdere rompe og lår*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiiink gutt!

Da vet jeg at jeg ihvertfall ikke skal kjøpe sånne 3/4-bukser!

*tusle bort til speilet for å vurdere rompe og lår*

Du får sende meg et bilde av deg i en utfordrende positur, så skal jeg vurdere hva som passer til akkurat deg! :)

Jeg føler forresten at det burde bli opprettet et undertøysforum her. Man registerer trossalt at det for tiden er stor pågang av folk som vil legge ut bilder av seg selv i undertøyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende meg et bilde av deg i en utfordrende positur, så skal jeg vurdere hva som passer til akkurat deg! :)

Jeg føler forresten at det burde bli opprettet et undertøysforum her. Man registerer trossalt at det for tiden er stor pågang av folk som vil legge ut bilder av seg selv i undertøyet!

Ja, det burde det jammen vært! Også et galleri for de som ville legge ut bilder.

Også burde folk skjønne at sopp, kjønnsykdommer og sånt ødelegger for oss som prøver å kose oss på seksualitetsforum ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde det jammen vært! Også et galleri for de som ville legge ut bilder.

Også burde folk skjønne at sopp, kjønnsykdommer og sånt ødelegger for oss som prøver å kose oss på seksualitetsforum ;-)

Når det gjelder bildegalleriet så finnes det allerede. Mail Bassisten med et bilde av deg, så vil du få tilgang til en bildesamling som inneholder intet mindre enn bilder av over 100 dolere!

Men vi er påkledd, så her burde bassisten gjøre noen forandringer.

Ellers så er jeg selvsagt helt enig med deg når det gjelder innlegg på sexforumet, og webbis burde heller opprette et eget kombinert sopp/klamydia/herpes 1, 2 og 3 forum. Her kunne også alle med liten tiss skrevet. Da hadde vi slippi alt gnålet om størrelsen inne på forumet.

For de som tviler så har den trossalt noe å si, men det kan vi jo ikke si på sexforumet. Det kan vi derimot si på et forum spesielt regnet for folk med sykdommer og liten tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder bildegalleriet så finnes det allerede. Mail Bassisten med et bilde av deg, så vil du få tilgang til en bildesamling som inneholder intet mindre enn bilder av over 100 dolere!

Men vi er påkledd, så her burde bassisten gjøre noen forandringer.

Ellers så er jeg selvsagt helt enig med deg når det gjelder innlegg på sexforumet, og webbis burde heller opprette et eget kombinert sopp/klamydia/herpes 1, 2 og 3 forum. Her kunne også alle med liten tiss skrevet. Da hadde vi slippi alt gnålet om størrelsen inne på forumet.

For de som tviler så har den trossalt noe å si, men det kan vi jo ikke si på sexforumet. Det kan vi derimot si på et forum spesielt regnet for folk med sykdommer og liten tiss.

Hehehe, du har så rett, så rett!

Hva er mailadressen til bassisten igjen?

*rote i albumet*

Jeg må nok ta frem kameraet jeg, har ikke noe presentabelt liggende...

*gleder seg til å se alle bildene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, du har så rett, så rett!

Hva er mailadressen til bassisten igjen?

*rote i albumet*

Jeg må nok ta frem kameraet jeg, har ikke noe presentabelt liggende...

*gleder seg til å se alle bildene*

Jeg har mistet alle mine adresser, så jeg har den ikke lenger.

Men hvis du legger ut en melding på meldinger, så vil du nok få adressen av noen!

Upresentable bilder går sikkert greit det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet alle mine adresser, så jeg har den ikke lenger.

Men hvis du legger ut en melding på meldinger, så vil du nok få adressen av noen!

Upresentable bilder går sikkert greit det også :)

Hihi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kroppen til det, er hotpants å anbefale.... ;-)

Jeg er nok desverre for blek (og muligens for "ruglete") til å kunne bruke hotpants...

Er jo ikke feit, men allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...