Gå til innhold

I dag...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

.. er en dag hvor pollen er jævla aggresiv. Jeg sto opp for 45 min siden har nyst noe helt utover det rabiate. Ganen klør en smule - for første gang i år, og øynene mine er noget såre. Helvete!

Ellers så er dette en dag hvor jeg for første gang i hele mitt liv skal heie på Tyskland i fotball. Det er ganske ekstremt, men når disse fuckings koreanerne er så innihelvete høye på pære selv om de har nådd semifinalen utelukkende pga noen ekstra menn på laget (dommerne) så fortjener de å ryke stort.

Jeg håper på mange tårer i Korea i dag, og ikke tårer som følge av glede.

Ellers så har jeg satt 120 flis på tyskerne, så de bør vinne!

Helvetes pollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Tyskland! Så enig, så enig!

Hehe...var det ei tøff nattevakt? *mobber*

Ta noen Livostin øyedråper du, de hjelper. Og nesespray, det hjelper godt det også.

Og ellers...du har min dypeste medfølelse når det gjelder allergien, så du får ta turen oppover til Trøndelag! Foreløpig har jeg holdt meg så å si helt fri for den hittil i år, bortsett fra noen små nys og litt kløende øyne. Det må være første gang på mange år..!

Lykke til med satsinga da!Kanskje jeg skal heie på Korea, bare for å holde en knapp på noen? Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...var det ei tøff nattevakt? *mobber*

Ta noen Livostin øyedråper du, de hjelper. Og nesespray, det hjelper godt det også.

Og ellers...du har min dypeste medfølelse når det gjelder allergien, så du får ta turen oppover til Trøndelag! Foreløpig har jeg holdt meg så å si helt fri for den hittil i år, bortsett fra noen små nys og litt kløende øyne. Det må være første gang på mange år..!

Lykke til med satsinga da!Kanskje jeg skal heie på Korea, bare for å holde en knapp på noen? Hehe...

Så du ber meg oppover til trøndelag i det du er på vei nedover mot hovedstaden? Hmm... få meg lengst unna, lissom? :)

Neida, vakta var overhodet ikke tøff, men jeg hadde jo glemt lesestoff og det var noe kjipt. Gikk noen røyk, for å si det sånn.

Ellers så bruker jeg øyedråper og zyrtec, og jeg er helt klart bedre nå.

Det samme er Tyskland i semifinalen. Korea viser endelig sitt sanne jeg, da de sliter stort mot et ikke spesielt imponerende Tyskland.

Det står 1 eller 2 - 0 til Tyskland ved full tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ber meg oppover til trøndelag i det du er på vei nedover mot hovedstaden? Hmm... få meg lengst unna, lissom? :)

Neida, vakta var overhodet ikke tøff, men jeg hadde jo glemt lesestoff og det var noe kjipt. Gikk noen røyk, for å si det sånn.

Ellers så bruker jeg øyedråper og zyrtec, og jeg er helt klart bedre nå.

Det samme er Tyskland i semifinalen. Korea viser endelig sitt sanne jeg, da de sliter stort mot et ikke spesielt imponerende Tyskland.

Det står 1 eller 2 - 0 til Tyskland ved full tid!

Hehe, jo, det er sant. Jeg drar jo til Oslo på lørdag...og kommer ikke hjem til trivelige Trøndelag før rundt 1. august. Men det er ikke plagsomt mye pollen her oppe - helt sant! Vi har en liten skog rett bak huset hos foreldrene mine, mye bjørk, or, rogn og...blåbær! Men jeg har ikke vært så veldig snufsete likevel, og det er deilig!

Skal du jobbe nattevakt i dag også? Husk lesestoff! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo, det er sant. Jeg drar jo til Oslo på lørdag...og kommer ikke hjem til trivelige Trøndelag før rundt 1. august. Men det er ikke plagsomt mye pollen her oppe - helt sant! Vi har en liten skog rett bak huset hos foreldrene mine, mye bjørk, or, rogn og...blåbær! Men jeg har ikke vært så veldig snufsete likevel, og det er deilig!

Skal du jobbe nattevakt i dag også? Husk lesestoff! ;)

Nope, i dag har jeg faktisk fri! Det skal bli godt!

Vet ikke hva jeg skal gjøre enda, men jeg håper at jeg får en PC på døra snart, og da vil jeg nok benytte kvelden til å få satt den sammen. Det kan jo bli et prosjekt i seg selv.

Hvis den ikke kommer har jeg litt lyst til å stikke på kino. Er på tide at jeg får sett den nye Star Wars-filmen, snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, i dag har jeg faktisk fri! Det skal bli godt!

Vet ikke hva jeg skal gjøre enda, men jeg håper at jeg får en PC på døra snart, og da vil jeg nok benytte kvelden til å få satt den sammen. Det kan jo bli et prosjekt i seg selv.

Hvis den ikke kommer har jeg litt lyst til å stikke på kino. Er på tide at jeg får sett den nye Star Wars-filmen, snart!

Hah!! Jeg så den igår kveld...*geiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah!! Jeg så den igår kveld...*geiper*

Var den bra?

Hun er tagbar hun som sannsynligvis blir moren til princesse Leia, det skal hun ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, i dag har jeg faktisk fri! Det skal bli godt!

Vet ikke hva jeg skal gjøre enda, men jeg håper at jeg får en PC på døra snart, og da vil jeg nok benytte kvelden til å få satt den sammen. Det kan jo bli et prosjekt i seg selv.

Hvis den ikke kommer har jeg litt lyst til å stikke på kino. Er på tide at jeg får sett den nye Star Wars-filmen, snart!

Oi, jeg har sett den tre ganger allerede jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har sett den tre ganger allerede jeg...

Oki, da er den vel sannsynligvis ikke så gæærn.

Når jeg i tillegg er gammel Star Wars-fan, så kan det vel umulig bli dårlig.

Men jeg tror jeg får en pc på døra etterpå, og den er vel et prosjekt i seg selv å sette sammen, så jeg må nok drøye kinoturen.

Dessuten har jeg ingen å gå med. På grunn av urutinerte arbeidstider i det siste har alle sett den mens jeg har jobba...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da er den vel sannsynligvis ikke så gæærn.

Når jeg i tillegg er gammel Star Wars-fan, så kan det vel umulig bli dårlig.

Men jeg tror jeg får en pc på døra etterpå, og den er vel et prosjekt i seg selv å sette sammen, så jeg må nok drøye kinoturen.

Dessuten har jeg ingen å gå med. På grunn av urutinerte arbeidstider i det siste har alle sett den mens jeg har jobba...

Den er ikke bra. Nathalie Portman er fin, men Ani spiller utrolig dårlig.

Hvis du liker klissefilmer, er den vel grei nok. Men altså, det er bare ett ordentlig slag i den! Mye mer kyssing enn krig *sukk*

Jeg har sett den så mange ganger fordi musikken ruler (som vanlig) og fordi det går så lite bra filmer om dagen. Også har man jo masse venner som ikke har sett den og som ikke har noen å se den med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Reaktine, kjøpte den til guttungen og den funker i 24 timer. Han har også Livostin øyedråper, men det svir når jeg drypper. Ikke det at han klager altså, men en kombinasjon av disse var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke bra. Nathalie Portman er fin, men Ani spiller utrolig dårlig.

Hvis du liker klissefilmer, er den vel grei nok. Men altså, det er bare ett ordentlig slag i den! Mye mer kyssing enn krig *sukk*

Jeg har sett den så mange ganger fordi musikken ruler (som vanlig) og fordi det går så lite bra filmer om dagen. Også har man jo masse venner som ikke har sett den og som ikke har noen å se den med ;-)

Du får ta med meg på kino også, da vet du :)

Natalie er fin, ja, og en av grunnene til at jeg ikke har sett den er at jeg jo har fått inntrykk av at det nesten er en kjærlighetsfilm, og det er jo ikke det jeg går for å se når jeg skal se på Star Wars....

Menmen.. den skal sees! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv Reaktine, kjøpte den til guttungen og den funker i 24 timer. Han har også Livostin øyedråper, men det svir når jeg drypper. Ikke det at han klager altså, men en kombinasjon av disse var bra.

Jeg bruker Livostin, og det funker greit!

Nå fikk jeg ny pc her, så om jeg ikke kommer online på en stund er det fordi jeg ikke klarer å skru den sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta med meg på kino også, da vet du :)

Natalie er fin, ja, og en av grunnene til at jeg ikke har sett den er at jeg jo har fått inntrykk av at det nesten er en kjærlighetsfilm, og det er jo ikke det jeg går for å se når jeg skal se på Star Wars....

Menmen.. den skal sees! :)

Tør du møte meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den bra?

Hun er tagbar hun som sannsynligvis blir moren til princesse Leia, det skal hun ha!

Helt kul, syns det kunne vært litt mer action i første del av filmen, samt at jeg synes han som spilte Anakin var en slett skuespiller. Noe av de digitale effektene var konge, mens andre var skikkelig dårlige ("ku-ridingen" på enga...).

Nathalie Portman er ikke akkurat stygg, nei. Slåss kan hun jaggu også *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kul, syns det kunne vært litt mer action i første del av filmen, samt at jeg synes han som spilte Anakin var en slett skuespiller. Noe av de digitale effektene var konge, mens andre var skikkelig dårlige ("ku-ridingen" på enga...).

Nathalie Portman er ikke akkurat stygg, nei. Slåss kan hun jaggu også *s*

Nathalie hadde fåttèn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spirito

Jeg har møtt skumlere folk enn deg :)

Jasså, har du møtt skumle mennesker altså? Det tror jeg ikkeno på.

Jeg er kjempeskummel! (og legger deg i bakken på 2 sek. med mine 165 cm over bakken ;-)

Men jeg er med på film altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, har du møtt skumle mennesker altså? Det tror jeg ikkeno på.

Jeg er kjempeskummel! (og legger deg i bakken på 2 sek. med mine 165 cm over bakken ;-)

Men jeg er med på film altså..

Jeg har møtt ca 100 stk på dol, det er klart at noen av de er veldig skumle! :) Neida, de er ikke det, men de første gangene jeg møter folk er ofte jævla skumle. Nå har jeg møtt så mange at jeg ikke tror det er noen her jeg ikke hadde turdt å møte.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...