Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Gjest Bfb

Anbefalte innlegg

1. Dama og jeg har vært sammen litt over 1 uke. X`en hennes sender henne mld. heeele tida. Dette er plagsomt overfor henne og meg. Hva skal jeg (vi) gjøre? Han vet jo at vi er sammen...

2. Når vi ENDELIG får kysset hverandre så kliner vi kanskje maks 5 sec. av gangen. Hun stopper etter 5 sec. Jeg gjør ikke noe galt... Hvorfor gjør hun det? Er dette vanlig? Jeg har aldri opplevd det før da jeg og andre jentene har som regel tenkt: "Jess, endelig kysser vi".

3. Hva er deiligst for jenta? Når henne stikker tungen inn i MIN munn, eller når jeg stikker tungen min i HENNES munn? Jeg synes det er deiligs når hennes stikker sin inn i min, blir det samme følelsen for henne når jeg stikker min i hennes munn?

Håper dere svarer! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere får bare prøve dere frem når det gjelder å bli kjent med hverandre. Den eneste som kan svare på hva som er best, er den det gjelder for. Altså dama di.

For min egen del, så hater jeg å bli kvalt av hele munnen til en person over min, når det er altfor vått, eller når den andre stikker tunga si altfor langt inn. Er ikke noe koselig det! ;)

Men som sagt, et er HELT individuelt. Spør henne! Det er eneste måten å få svar på.

Angående meldingene fra eks'en hennes - kan hun ikke bare la være å svare på dem? Etter ei stund tar han nok hintet, for så lenge hun ikke gir respons, så blir det ikke samme stasen å sende sms til henne heller.

La tida jobbe med dere, men ikke finn deg i ting DU synes er ubehagelig bare fordi du for øyeblikket er forelsket. Forelskelse gjør blind...Du skal ha det bra også! Sett krav!

Og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...