Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ta silikon om 1 mnd, og jeg håper at du kan svare meg på noen spm, siden du nettopp har gjort det selv. Hvor mye tok du, hvilken bh-størrelse brukte du før og hvilken bruker du nå? Tok du høyprofil eller standard-proteser? Fornøyd? Var det forferdelig vondt i tiden etterpå, hva slags smertestillende fikk du? Må du være mye i ro lenge etterpå, eller lever du normalt, normalt aktiv? Håper du gidder å svare meg, veldig viktig for meg...

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60985-miss77/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei.

J så ikke innlegget ditt før nå, jeg...

Jeg tok 325 ml i hver. Men angrer på at jeg ikke tok mer!! Jeg gikk fra str. 70A til 75 B/C.

Jeg tok runde proteser.

Ja, det gjorde forferdelig vondt den første uken. Klarte ikke å gjøre noen ting... Var faktisk ikke forberedt på at det skulle være SÅÅ vondt. Men jeg er glad i dag for at jeg gikk gjennom det! Angrer ikke et sekund på ta jeg har fått meg større pupper! :-)

Jeg fikk Pinex Forte som smertestillende. Men jeg tålte dem ikke og spøy HELE tiden, så jeg måtte gå over til vanlig Paracet.. Som nesten ikke funker i det hele tatt...

Jeg tok det HELT med ro en uke. Begynte å gå oppe og nyte sola ute den neste uken. Så begynte jeg å jobbe igjen. Ventet med å trene til etter 6 uker. Det gikk veldig greit. Nå er jeg normalt aktivt. Trener omtrent hver dag og er på byn osv... :-)

Det er snart 3 mnd siden jeg ble operert.. (WOW! Tiden går FORT!)

Men du har vel allerede blitt operert du! Håper operasjonen var vellyket og at du er fornøyd! :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60985-miss77/#findComment-316522
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...