Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i brylupp på fredag til et vennepar av oss.

Har sett ut en "statue" til 1350; og lurer på om det er ett for lite beløp??

Det er gode venner og vi er innvitert til middag også....

Takk for ev. råd : )

mariaflyfly
Skrevet

Er ikke det en bra pris, da? Det viktigste er jo at du tror vennene dine blir glade for gaven. Hvis du tror den passer, så kjøp den! :o)

Skrevet

Jeg syntes du skal spytte inn 20 000, da er du helt sikker på at de fremdeles er dine venner.

Spydig svar til et dumt sp. Du kjøper det du syntes er fint og blir de ikke fornøyd, kan de bytte.

Skrevet

Hvis det er en sånn derre austinfigur så kan du få den _jeg_ fikk i bryllupspresang, så kan du få min mot et ørlite vederlag, bare jeg slipper å ha greia i huset...

Skrevet

Jeg syns i alle fall ikke det er for lite. Men jeg syns heller ikke det er nødvendig å kjøpe for så mye. Ble helt sjokka i bryllupet vårt, vi, over hvor fine gaver vi fikk. DET hadde ikke vi venta i hvert fall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...