Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal jeg smøre deg? ;-)

jeg er ikke eldre ennn at jeg greier å "smøre" selv.He, he......

Skal komme meg ut av denne Internetcafeen og og delta i det lokale livet........

Dette ser ut til å bli en fiiiin oppstart på en ferie som er like rundt hjørnet.

Hva skal du gjøre, og når/hvor skal du gjøre det?

Vroooommmmmmm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61011-mssophie/#findComment-265663
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke eldre ennn at jeg greier å "smøre" selv.He, he......

Skal komme meg ut av denne Internetcafeen og og delta i det lokale livet........

Dette ser ut til å bli en fiiiin oppstart på en ferie som er like rundt hjørnet.

Hva skal du gjøre, og når/hvor skal du gjøre det?

Vroooommmmmmm

Jeg vet ikke hvilken form for avansert idrett du praktiserer Mr McLoud, men for meg er det sånn at det fremdeles er punkter på kroppen jeg ikke klarer å smøre selv....og dessverre jobber min kropp i motsatt retning av din, for jo eldre jeg blir....jo flere slike punkter blir det;-)

Jeg tar tre uker full siesta i 27, 28 og 29. De to første er forbeholdt barn og hytte på Sørlandet. Uke 29 er fullstendig åpen...noen gode forslag? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61011-mssophie/#findComment-265753
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...