Gå til innhold

FU: Hva bør man ikke si til en gutt?


Gjest in luv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutter er mennesker, nesten helt vanlige mennesker. Ut fra mine erfaringer med mennesker jeg liker, som jeg nettopp har møtt, gjetter jeg meg til at det ville ha vært dumt hvis jeg virkelig hadde sagt:

"Jeg klør i rumpa"

"Vet du, i går fant jeg et hår i bæsjen min"

"Jeg liker best å spise snåtten hvis det er nesehår i"

og andre avskyvekkende ting.

Det er kanskje heller ikke så bra å være veldig fornærmende, nysgjerrig eller sosialt uakseptabelt detaljert når du forteller historier. F.eks.:

"Nesa di ser ut som om ei vannrotte har sovet i den i natt"

"Hva tenker du på akkurat nå? Og nå da, hva tenker du nå? Og akkurat nå da? Og nå?"

"Hør her: I går spiste jeg først en brødskive med syltetøy. Jeg tror det var jordbær, nei, forresten det var bringebær. Jeg spiste alt, utenom litt av skalken, og den kastet jeg. Nei, forresten, først spiste jeg faktisk en yoghurt, en skogsbæryoghurt som min mor hadde kjøpt....(osv)".

Ellers er det vel ting man aldri sier til gutter sånn spesifikt fordi de er gutter:

"Du har liten pikk"

"Jeg kjeder meg litt når vi har sex"

"Sist uke faket jeg orgasme tre ganger"

og

"Jeg hadde håpet at Tyrkia vant" (medmindre vedkommende ER fra Tyrkia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...