Gå til innhold

Ånei! jeg tror jeg er forelska...


Gjest betatt

Anbefalte innlegg

Gjest betatt

Det kribler i magen.. jeg dagdrømmer.. jeg blir mo i knærne av å se bilder av ham.. jeg rødmer nesten når noen nevner navnet hans.. Kjente symptomer dette her...

Men, hva er vitsen? Jeg er sikker på at hans følelser for meg ikke er i nærheten av de jeg har for ham. Det er ikke så lenge siden vi møttes, og vi smårota litt på en fest for ikke lenge siden.

men, hovedårsaken til at dette ikke kan bli noe er vel først å fremst at han er veletablert der han er i dag. Ikke så rart kanskje når man er tobarnspappa, har jobb, og er en skilt mann i midten av tredveåra.

Jeg kan godt forstå at ikke jeg er "den rette" for ham... Bare 22 og såvisst ikke etablert, bare hjemme på sommerferie og med planer om studier i utlandet i fremtiden...

jepp, et dødfødt opplegg! Men, pokker.. han er så nydelig.. så sjarmerende og morsom.

Noen som har gode råd for å bli kvitt denne irriterende sykdommen kalt forelskelse...?

*hjertesukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...