Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøvde å skrive innlegg og gratulere deg her i går,men fikk bare beskjed om error.Nå ser jeg jo hvorfor da.

Hadde du det fint i går da?Fikk du mange fine presanger? *nysgjerrig* Ååååhhh,jeg har så lyst til å være med på begivenheta til helga.du vet ikke om noen som har lyst til å steppe inn for meg på joben,slik at jeg kan få draaaaaa?? ;o)

Vel,vel,jeg feira deg i hvertfall i går.Blir påmindt det hele tiden...omtrent hver gang jeg beveger hodet :o/

Hardt å være på jobb i dag ja.

Håper i allefall at du hadde en fin dag i går! :-)

Tenker på deg.

Hils go'ongan og gubben.

*suss*

Fortsetter under...

Takk skal du ha, snuppa! Fikk ikke svart på den siste sms'n din... kom ikke inn på Ev'rideien.

Hadde et lite selskap i går med mamma og pappa her. Det blir nok en annen rapport siden.

Har du kommet deg, nåda? Tenk å feire meg _uten_ meg, da!! *snurp* ;o)

Velg dine ord med omhu her, bæibi. Det er fler som leser meldinger!B-}

*knuseklæm*

:o)

Takk skal du ha, snuppa! Fikk ikke svart på den siste sms'n din... kom ikke inn på Ev'rideien.

Hadde et lite selskap i går med mamma og pappa her. Det blir nok en annen rapport siden.

Har du kommet deg, nåda? Tenk å feire meg _uten_ meg, da!! *snurp* ;o)

Velg dine ord med omhu her, bæibi. Det er fler som leser meldinger!B-}

*knuseklæm*

:-Þ

:-Þ

*s*

Siden du insisterer.(?) Hehe!

Det har seg sånn at fler enn oss ihuga dolere leser på meldinger. En sjelden gang titter min kjære gemal innom. Jeg prøver å få Nemi til å passe munnen sin litt angående helga. Gubben vet ikke om overraskelsen.

Sånn! Nå har jeg omtrent spolert hele greia!

*oææ*

*s*

Det har seg sånn at fler enn oss ihuga dolere leser på meldinger. En sjelden gang titter min kjære gemal innom. Jeg prøver å få Nemi til å passe munnen sin litt angående helga. Gubben vet ikke om overraskelsen.

*oææ*

Uff, det var ikke meninga, du får legge inn sperre på DOL da hehe..

Amiga

Annonse

Annonse

Når skal du stenge linken til Poeticas side sånn at linkene til Nemis og min også funker? ;-)

Ooops! Men det rare er at de funker på min maskin. Så da har jeg ikke sett etter feil heller da, skjønner du!

Kan jeg få vente til i morgen? Så trøtt at jeg helt sikkert gjør noe mer gæærnt!

*s*

*oææ*

*lol*

Ja,skjønner han ikke dette,så må det i såfall være alderen... ;-P

Er du her nå,beibii? Skulle kansje ha prøvd kua,for å se om den virker ;-) Har noe viktig på hjertet...! *møøø*

*venter i spenning*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...