Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går det ikke an med en sånn "Se Tråd"-funksjon (som er på "100 nyeste") når en skal lese svar inne på "Nye svar til deg"-lista??

Nå kommer det opp et nytt vindu, med kun det ene svaret.. Savnet å kunne få opp hele tråder der også jeg..

Eller er det noe her jeg ikke har oppdaget ennå..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61048-se-tr%C3%A5den-funksjon-p%C3%A5-nye-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Neida, vi er mange som surver ang. dette. Man kan jo risikere å ikke vite hva en har fått svar på når det er slik.

Akkurat. Og så må jeg gå via bokmerker for å finne igjen "hele DOLsiden", og ikke bare dette ene vinduet jeg svarer i.....*hmm*...

Mulig jeg surrer, men det er da ikke'no nytt...;-)

Akkurat. Og så må jeg gå via bokmerker for å finne igjen "hele DOLsiden", og ikke bare dette ene vinduet jeg svarer i.....*hmm*...

Akkurat på dette området kan jeg love at jeg surrer mer enn deg :-)

Om du surrer så gjør jeg det også. Har nye innlegg som startside, og må dit for å få den opp når jeg er inne på et forum.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...