Gå til innhold

Hei i Norge.


Pi@

Anbefalte innlegg

Længe siden jeg har været på dol, her er sket forandringer ser jeg, men uha nogle små bogstaver alt står med nu, det er IKKE godt for en nærsynet dame som lille mig :-)

Ønsker alle en

GOD Sommer

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pi@, koselig å se deg igjen. Lenge siden sist og forandringen har skjedd i løpet av et døgn.

Ikke så farlig egentlig, de må få tid til å rette opp og de har lovet at alt skal bli som før. Eneste forskjellen er at det går raskere.

Merker ikke det jeg, men det er mulig det er en fordel for de som har ekstremt trege maskiner.

Hyggelig å se gammel dansk igjen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden, hvordan laget du rulleteksten ?

Mvh

Feriesløv

Med html-koder

<font color="red" size="5"><marquee direction="up">J</marquee></font><p> </p>

Resultat:

J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte HTML! :-)

Amiga

Vi svarte på det samme, men litt senere ute.

Skal legge meg nå. Benytter anledningen til å si god natt til deg her inne J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte HTML! :-)

Amiga

HTML er gammeldags sier min sønn. Noen synspunkter?

Å du, ikke begynn med farger og rulletekst igjen, vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTML er gammeldags sier min sønn. Noen synspunkter?

Å du, ikke begynn med farger og rulletekst igjen, vær så snill.

Gammeldags er det vel ikke selv om det stadig kommer mye nytt, jeg har ikke gjort noe på veldig lenge, gidder ikke en gang å oppdatere hjemmesiden min!

Amiga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammeldags er det vel ikke selv om det stadig kommer mye nytt, jeg har ikke gjort noe på veldig lenge, gidder ikke en gang å oppdatere hjemmesiden min!

Amiga

Jeg har ikke peiling, sånn utenom det vanlige. Guttungen har det og læreren har null å stille opp med.

Han får ikke røre min pc, da finner jeg ingenting igjen. Der er jeg streng :)Bare når jeg MÅ ha litt hjelp da. Fanken, snakk om å brette ut sjela si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling, sånn utenom det vanlige. Guttungen har det og læreren har null å stille opp med.

Han får ikke røre min pc, da finner jeg ingenting igjen. Der er jeg streng :)Bare når jeg MÅ ha litt hjelp da. Fanken, snakk om å brette ut sjela si.

Heldigvis er det jeg som kan mest her i huset, men det hjelper jo ikke mye bestandig da for mannen kan bruke søkfungsjonen, har du lært deg å sette passord på dokumenter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er det jeg som kan mest her i huset, men det hjelper jo ikke mye bestandig da for mannen kan bruke søkfungsjonen, har du lært deg å sette passord på dokumenter da?

Jeg sa "litt" dum, men ikke nepe. Dessuten er det ingen som rører min pc, det er snakk om respekt og det vet guttungen meget godt hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa "litt" dum, men ikke nepe. Dessuten er det ingen som rører min pc, det er snakk om respekt og det vet guttungen meget godt hva er.

Heldig du, her er det allemannseie! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kengun

HTML er gammeldags sier min sønn. Noen synspunkter?

Å du, ikke begynn med farger og rulletekst igjen, vær så snill.

html er da ikke gammeldags. De aller, aller, fleste gamle og NYE websider på internett er laget med html. Men det kommer da nye ting også, heldigvis. F.eks. Flash.

Kengun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...