Gå til innhold

Skulle vært i seng forlengst, men drømmer meg bort


Solsikke

Anbefalte innlegg

i gammle innlegg. Noen var svært hyggelig lesning mens andre var mindre hyggelig.

Hmm noen som kan kaste meg i seng?

ehh tror jeg gjør det selv, det er tryggest*s*

Natta alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skjørt eller shorts? :-)

Ååååh, nei, så langt har jeg ikke kommet...må jo få masse svar fra dol først vettu, sånn at jeg er _helt_ sikker på at jeg kjøper det rette =D

Men jeg har jo fått svar fra SierDuDet, og det holder kanskje? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, nei, så langt har jeg ikke kommet...må jo få masse svar fra dol først vettu, sånn at jeg er _helt_ sikker på at jeg kjøper det rette =D

Men jeg har jo fått svar fra SierDuDet, og det holder kanskje? ;-)

Prøv og kjøp det som kler deg du, drit i hva andre sier! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster deg i seng, best det tror jeg :-))

Ellers har jeg barnefri og kan ligge akkurat så lenge jeg vil i morgen.

Greide det selv jeg:o) Kom meg i seng. Men du og du hvor tungt det var å stå opp. Egentlig sommerferie, men eldstemann skulle på grottetur i dag så jeg måtte opp tidlig likavel.

Nå står sofan å roper på meg og det blir ikke lenge til jeg hører på han*s*

Så deilig med helt barnefri da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gi Solsikke et spark bak*

Ikke ta det ille opp da ;-)

Neida tar det ikke ille opp:o) Ble bare litt vondt i baken, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide det selv jeg:o) Kom meg i seng. Men du og du hvor tungt det var å stå opp. Egentlig sommerferie, men eldstemann skulle på grottetur i dag så jeg måtte opp tidlig likavel.

Nå står sofan å roper på meg og det blir ikke lenge til jeg hører på han*s*

Så deilig med helt barnefri da:o)

Ja legg deg litt på sofaen du (ligger der nå kanskje), man får hole til seg det lille man kan få. Selv har jeg ei uke nå og mamma har tilbudt meg sydentur - "fordi jeg fortjener det", men satan, jeg tør ikke fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja legg deg litt på sofaen du (ligger der nå kanskje), man får hole til seg det lille man kan få. Selv har jeg ei uke nå og mamma har tilbudt meg sydentur - "fordi jeg fortjener det", men satan, jeg tør ikke fly.

Valium, jente, valium! Men dosen må være høy - bare spør retvizan om tips. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja legg deg litt på sofaen du (ligger der nå kanskje), man får hole til seg det lille man kan få. Selv har jeg ei uke nå og mamma har tilbudt meg sydentur - "fordi jeg fortjener det", men satan, jeg tør ikke fly.

Ble ikke så lenge jeg fikk ligge*s* Hadde ei som hele tiden trengte hjelp til Harry potter og jeg har ikke helt kustus på disse ungene *ler*

Du får kaste inn på ett par valium å sette deg på flyet*s*

Sydenturer takker man ikke nei til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...