Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag holder vi oss hjemme fra hytta, minstejenta vår er blitt forkjøla og snørrete. Og siden det regner er det like greit å bli hjemme. Sambo tok med seg hunden og dro for å fortsette med trappebygging.

Nå sitter minstejenta og spiller på ps2 Harry Potter og mellomstejenta er dratt til ei venninne. Eldstemann er på grottetur og sofan roper på meg:o)

Skal legge meg litt på den tror jeg:o)

Så vi tastes etterhvert.

stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61116-lillelurveno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Hei. Bare kaos i går kveld jo..dessuten våkna sambo, mårragretten midt på natta:-)

Så vi tok kveld, hærer jo ikke at han sitter der å ser over skuldra på meg.

I dag har vi brått avgjort at vi skal avgårde til Svolvær på handletur, hun som er her på besøk vil også det. Dessuten skal Christian avgårde til bestemor, har pakka koffert i full farta her, og stresser litt, vil jo på nett også...*avhengig*

Håper snørret forsvinner:-) Kos dere, og ta en ekstra lur på sofaen for meg også.

p.s Jeg skal begynne å trimme!!

........*sukk*........:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61116-lillelurveno/#findComment-266129
Del på andre sider

Hei. Bare kaos i går kveld jo..dessuten våkna sambo, mårragretten midt på natta:-)

Så vi tok kveld, hærer jo ikke at han sitter der å ser over skuldra på meg.

I dag har vi brått avgjort at vi skal avgårde til Svolvær på handletur, hun som er her på besøk vil også det. Dessuten skal Christian avgårde til bestemor, har pakka koffert i full farta her, og stresser litt, vil jo på nett også...*avhengig*

Håper snørret forsvinner:-) Kos dere, og ta en ekstra lur på sofaen for meg også.

p.s Jeg skal begynne å trimme!!

........*sukk*........:-)

Lillelurven da, du må jo ikke ødelegge den fine livsstilen vår med å begynne å trimme. Det er ikke sunt for kropp eller sjæl å bevege for mye på seg:o) Jeg for min del trener fingrene mine flittig på tastaturet, det vår være nok trim *ler*

Kos dere i Svolvær, men bruk ikke opp alt for mye penger da:o)

Sofan ble avbrutt til stadighet så jeg ga opp til slutt, har ikke kustus på barna mine må vite*s*

Nettavhengighet kjenner jeg alt til og det fins desverre ingen kur. C. Anker foreslo en doloverdose en gang, men det funket ikke:(

Nå skal jeg forte meg å rydde litt før sambo kommer hjem. Vi treffes vel garantert her inne i kveld?

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61116-lillelurveno/#findComment-266342
Del på andre sider

Lillelurven

Lillelurven da, du må jo ikke ødelegge den fine livsstilen vår med å begynne å trimme. Det er ikke sunt for kropp eller sjæl å bevege for mye på seg:o) Jeg for min del trener fingrene mine flittig på tastaturet, det vår være nok trim *ler*

Kos dere i Svolvær, men bruk ikke opp alt for mye penger da:o)

Sofan ble avbrutt til stadighet så jeg ga opp til slutt, har ikke kustus på barna mine må vite*s*

Nettavhengighet kjenner jeg alt til og det fins desverre ingen kur. C. Anker foreslo en doloverdose en gang, men det funket ikke:(

Nå skal jeg forte meg å rydde litt før sambo kommer hjem. Vi treffes vel garantert her inne i kveld?

Stor klem

Dro visakortet som om det gjaldt livet i går:-) Faen, når jeg tenker meg om, kunne jeg heller kjøpt digitalkamera, iallefall en brenner...men, lekkre klær, lekkre klær. Til meg. Ikke så mye som et par sokker til ungene.

*deilig egotripp*

Joo, jeg skal trimme

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61116-lillelurveno/#findComment-266872
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...