Gå til innhold

Hvordan får dere lagt til bilder?


Gjest anonymia

Anbefalte innlegg

Gjest anonymia

Jeg ser noen har animasjoner med i innleggene sine, er det bilder dere selv har, slik at man kan putte inn hvilket som helst bilde med html-koding? Eller er det noe nytt på DOL som man kan velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bilder, det er ulike skrifttyper som settes inn med ren HTML-koding. Sjekk i tekstbehandlingsprogrammet ditt (sannsynligvis Word), der har du en liste over skrifttyper. Den vanligste av de som lager "bilder" i stedet for bokstaver er Wingdings.

Jeg har forsøkt å sette inn et "ordentlig" bilde, men det gikk visst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymia

Det er ikke bilder, det er ulike skrifttyper som settes inn med ren HTML-koding. Sjekk i tekstbehandlingsprogrammet ditt (sannsynligvis Word), der har du en liste over skrifttyper. Den vanligste av de som lager "bilder" i stedet for bokstaver er Wingdings.

Jeg har forsøkt å sette inn et "ordentlig" bilde, men det gikk visst ikke.

Jammen noen av de er jo animerte? Se på dette

innlegget

Hvordan får man til sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du til ved å skrive Bokstaven som symboliserer det "bildet" du vil ha, og deretter lukke fonten først, og deretter marquee.

Jeg husker ikke koden for å få til å vise nøyaktig det som skal skrives...skal gjøre et forsøk her nå, men tviler på at jeg får det til...

Jface>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du til ved å skrive Bokstaven som symboliserer det "bildet" du vil ha, og deretter lukke fonten først, og deretter marquee.

Jeg husker ikke koden for å få til å vise nøyaktig det som skal skrives...skal gjøre et forsøk her nå, men tviler på at jeg får det til...

Jface>

Hmm...det gikk ikke, nei.

Jface>

Lface>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får du til ved å skrive Bokstaven som symboliserer det "bildet" du vil ha, og deretter lukke fonten først, og deretter marquee.

Jeg husker ikke koden for å få til å vise nøyaktig det som skal skrives...skal gjøre et forsøk her nå, men tviler på at jeg får det til...

Jface>

<b><font face="Wingdings" size="4" color="#FF0000"><p> <marquee direction="right">J</marquee></p><p> </p></font></b>
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det gikk ikke, nei.

Jface>

Lface>

Lenge siden jeg har tuklet med html, men jeg er visst inne på noe her nå...fikk iallefall frem et par bilder, en smiley, og en...et eller annet som jeg ikke klarer å se ;)

Tror jeg kanskje ikke skal eksperimentere for mye med dette, for da blir det vel oppdaget masse sikkerhetshull igjen, slik som ved forrige omlegging...

JJJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har tuklet med html, men jeg er visst inne på noe her nå...fikk iallefall frem et par bilder, en smiley, og en...et eller annet som jeg ikke klarer å se ;)

Tror jeg kanskje ikke skal eksperimentere for mye med dette, for da blir det vel oppdaget masse sikkerhetshull igjen, slik som ved forrige omlegging...

JJJ

Oi, shit...

*stikker*

:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymia

Det får du til ved å skrive Bokstaven som symboliserer det "bildet" du vil ha, og deretter lukke fonten først, og deretter marquee.

Jeg husker ikke koden for å få til å vise nøyaktig det som skal skrives...skal gjøre et forsøk her nå, men tviler på at jeg får det til...

Jface>

Jeg får vel teste da :)

Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...