Gå til innhold

Har jeg sopp eller?


Gjest lindahelene

Anbefalte innlegg

Gjest lindahelene

Jeg er gravid (30 uker) og har en stund vært plaget med noe jeg tror er sopp. Mye utflod, av og til hvit med litt klumper. Det verste er imidlertid at det stikker og klør. Prøvde med Canesten, og syns det hjalp. Rett etterpå fikk jeg en urinveisinfeksjon som måtte behandles med pencillin. Jeg syns at jeg ble veldig tørr og sår i underlivet under/etter kuren, og begynte å klø igjen. Kjøpte da en ny Canesten kur, både stikkpille og krem og brukte dette i over en uke. Hjalp igjen, men kom tilbake nesten med en gang jeg sluttet. Prøvde enda en gang og det hjalp igjen. Nå har jeg nettopp avsluttet kuren (denne gangen prøvde jeg også melkesyrestikkpiller i skjeden (en ukes kur)). Nå begynner det imidlertid å stikke og klø igjen! I natt måtte jeg bare smøre meg med Canestensalve, da jeg syns den lindrer nesten med en gang. Men jeg kan jo ikke bruke denne konstant vel? Hva skal jeg gjøre? Skal til legen på tirsdag, bør jeg ta dette opp da? Syns ikke utfloden er det verste nå, men kløen/ stikkinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Nå har du nok allerede vært hos legen for en undersøkelse, håper jeg. Jeg synes det er viktig å få avklart om det er sopp eller om det har annen årsak.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...