Gå til innhold

Brasil vant!!!:)


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

yuhuu, nå er jeg glad nå!!:) Men fy så mange sjanser Brasil hadde, som ble spilt bort, frusterende nesten..

Men det viktigste var at de vant!!! Gleder meg stort til finalen, håper på Brasil da også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja heldigvis og den lugubre følelsen jeg hadde før kampen slo feil.

Nå blir det lekende dans mot Rudis disiplinerte guttetropp.

Vet igrunn ikke hvem jeg heier på jeg, men jeg vet hvem jeg ønsker skal vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på Brasil, og det var deilig at de vant! Tyskland og Brasil i finalen redder også litt av VM. Det hadde vært tragisk for fotballen om Tyrkia og Sør Korea hadde møtt hverandre der.

Jeg tror uansett Brasil kan få det jævla vanskelig mot Tyskland. De viser helt klare svakheter bakover, og Kahn kan nok fint klare å redde Tyskland når brasilianerne sender samtlige mann i angrep, og det forundrer meg overhodet ikke om Tyskland får en del kontringsmuligheter som de kan klare å sette i mål.

Vurderer å be meg fri fra en 4-timers vakt den dagen så jeg kan stikke til byen å se kampen sammen med sambadansende brasilianere, samt drikke øl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg håper også på Brasil, og det var deilig at de vant! Tyskland og Brasil i finalen redder også litt av VM. Det hadde vært tragisk for fotballen om Tyrkia og Sør Korea hadde møtt hverandre der.

Jeg tror uansett Brasil kan få det jævla vanskelig mot Tyskland. De viser helt klare svakheter bakover, og Kahn kan nok fint klare å redde Tyskland når brasilianerne sender samtlige mann i angrep, og det forundrer meg overhodet ikke om Tyskland får en del kontringsmuligheter som de kan klare å sette i mål.

Vurderer å be meg fri fra en 4-timers vakt den dagen så jeg kan stikke til byen å se kampen sammen med sambadansende brasilianere, samt drikke øl :)

Enig med at Brasil kan få det vanskelig mot Tyskland. Altså, de vant jo kampen idag, men jeg syns ikke de spilte bra fotball i forhold til det de har prestert før. Uten Ronaldo var det ikke særlig god innsats fra de andre medspillerene, mye slurv. Sånn sett var tyrkerne sterkere enn brassene mot slutten av kampen, spillemessig syns jeg!

Ta deg fri og kos deg du, har en sterk følelse av at denne kampen er verdt å få med seg! Det blir nok innmari spennende når to såpass sterke lag møter hverandre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at Brasil kan få det vanskelig mot Tyskland. Altså, de vant jo kampen idag, men jeg syns ikke de spilte bra fotball i forhold til det de har prestert før. Uten Ronaldo var det ikke særlig god innsats fra de andre medspillerene, mye slurv. Sånn sett var tyrkerne sterkere enn brassene mot slutten av kampen, spillemessig syns jeg!

Ta deg fri og kos deg du, har en sterk følelse av at denne kampen er verdt å få med seg! Det blir nok innmari spennende når to såpass sterke lag møter hverandre!:)

Kampen skal jeg selvsagt få meg meg uansett. Skal ikke jobbe før 16.00, og kampen er jo ferdig ved 15.00-tiden, så sant det ikke blir noen ekstraomganger.

Jeg føler at Brasil er den eneste av favorittene som har gjennført et godt VM, og de har mange gode spillere på laget.

Eks er Ronaldihno tilbake mot Tyskland, etter karantene i dag, så det kan nok bli bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Kampen skal jeg selvsagt få meg meg uansett. Skal ikke jobbe før 16.00, og kampen er jo ferdig ved 15.00-tiden, så sant det ikke blir noen ekstraomganger.

Jeg føler at Brasil er den eneste av favorittene som har gjennført et godt VM, og de har mange gode spillere på laget.

Eks er Ronaldihno tilbake mot Tyskland, etter karantene i dag, så det kan nok bli bra! :)

Ja, det gleder jeg meg til!!:) Ronaldhino OG Ronaldo sammen..uff synes nesten synd på tyskerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på finalen. Gleder meg selvsagt, men tror Brasil kan få problemer.

Vet ikke om jeg tør å spille på den kampen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på finalen. Gleder meg selvsagt, men tror Brasil kan få problemer.

Vet ikke om jeg tør å spille på den kampen der...

Sambo sier Brasil vinner, skal vi høre på han da?

Etter en lang utredning om hvorfor og ditt og datt, bla, bla, bla (lukke øra) drit å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo sier Brasil vinner, skal vi høre på han da?

Etter en lang utredning om hvorfor og ditt og datt, bla, bla, bla (lukke øra) drit å dra.

Jeg vurderer å sette noen kroner på dem, men jeg er litt i tvil. De har det desidert beste offansive laget, men Tyskland har et suverent defansivt lag, og de vinner stort sett til slutt..

Ikke en lett match det her...

Jeg håper på Brasil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...