Gå til innhold

Kvalitet for penga??


vin

Anbefalte innlegg

Min mann skal kjøpe dress , og vi har vært å tittet litt rundt omkring.

Han fant 2 han likte ; den ene en Hugo Boss til 6000; og en annen nesten identisk(husker ikke merke) til en pris på 4000;.

Han mener at en får mye mere kvalitet for pengene ved å kjøpe den dyreste.

Men er det ikke slik at en ofte bare betaler ekstra for merket?!

Eller svarer det seg å kjøpe en så dyr dress som en bare bruker ett par ganger i året?!

Lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å gi pokker i merket og kjøpe noe han kler?

Han kledde begge to `,og som jeg sa så var de nesten identiske .

Mitt spørsmål var om merkeklær egentlig ER av bedre kvalitet , eller om en betaler for merket!

Noen med erfaring!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @n@n@s

Han kledde begge to `,og som jeg sa så var de nesten identiske .

Mitt spørsmål var om merkeklær egentlig ER av bedre kvalitet , eller om en betaler for merket!

Noen med erfaring!?

Gå på Dressmann og kjøp en Batistini-dress til 2000. Kjempebra!

Sikkert andre billige dresser som er like bra.

'Slenge rundt seg med tusenlapper på den måten er bare tull! Bruk dem på ferie isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nettopp en dress og brukte litt tid på å finne meg den rette. For første gang i mitt liv skulle ikke prisen på den være avgjørende for hva jeg kjøpte. Utifra noen forbehold, selvsagt. Man er trossalt ikke rik.

Valget falt uansett på en Mario Conti (det skrives sikkert ikke sånn..), og den satt utrolig bra på meg! Jeg som er vandt til dressmanndresser følte at den satt så bra at jeg bare gledet meg til å bruke den, noe som jo er en jenteting uten at det betyr at jeg er homse for det.

Jeg aner ikke om kvaliteten på denne dressen som kostet innpå 3000 kroner er så mye bedre enn kvaliteten på de jeg tidligere har kjøpt fra dressmann til ca 1000 kroner, men satan og mye finere jeg var i denne dressen.

Det viktige er uansett at den sitter bra på han. Selv fikk jeg hjelp av en skredder, og jeg tror han var veldig dyktig. Da jeg sa jeg skulle ha en dress og han spurte om hvilken prisklasse jeg ville opp i, "løy" jeg og sa at det var uvesentlig, og likevel - etter og ha prøvd et par dresser - så kom han opp med denne til i underkant av 3000. Han kunne, bare for å selge, gitt meg en som var dobbelt så dyr og vel så det.

Derfor stolte jeg veldig på han når han sa at denne dressen satt perfekt på meg.

Så uten å ha noen kontroll på dresser, så er nok det viktigste at den sitter pent, og at man trives i den.

Jeg gleder meg til å bruke den igjen! Heldigvis er det under to måneder til neste bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert ikke så stor forskjell på en dress til 4 og en til 6000, det viktigste er at den ikke er fra Dressmann... Neida, for å være ærlig, jeg synes min mann ser bedre ut i sin Boss-dress enn i mye annet han har hatt, den oser mann og kvalitet. Men han bruker dress på jobben, og det er kanskje ikke verdt å bruke 6000 på en dress som er ute av skapet bare et par ganger om året?

Du får bedre snitt, de fra Dressmann er kjipe, trangt sydd og mye "lettere", dermed sitter de ikke så pent. Men i din manns tilfelle, kjøp den til 4000, det er sikkert også en bra dress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...