Gå til innhold

Hvorfor forelsker de seg i meg??


Gjest ikke videre tiltrekkende

Anbefalte innlegg

Gjest ikke videre tiltrekkende

Jeg skjønner ingenting.....

Hva er tiltrekkende med fulle jenter? I fylla preker jeg bare om meg selv (en masse dritt om meg selv, om alle mine dårlig sider osv.). Og om jeg prater om annet er det dritt om folk...

Hvorfor klarer jeg alltid å rote meg borti en eller annen fyr som gjør alt han kan for å få meg selvom jeg sier klart ifra at jeg ikke er interessert (og at jeg har en annen...selv om jeg egentlig ikke har det)?

Jeg jobber i et veldig mannsdominert yrke, hva er så tiltrekkende med det? Hvorfor blir gutta interessert når jeg står til knea i møkk og banner som bare faen (edru)??

Hvorfor henger de seg på når jeg sier fra at jeg ikke vil ha mer med de på gjøre?

Noen andre som har det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Mannfolk ser det som en utfordring når det er noe de ikke kan få! Da VIL de ha det.

Når de har fått det, er de vekk fortere enn svint.

Ellers kan du vil nyte å ha 'draget' når du først har det, kan du ikke? Du bør ikke 'gi' dem noe selv om de er interessert i deg, vet du!

Virker som du er ganske ung (kanskje ?). Da vil du skjønne mer med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...