Gå til innhold

Lenge siden sist.... ;o)

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Jeg har ikke vært mye her på Dol i det siste. Men nu har vi fått fastoppkobling (eller noe sånt) så nu kan jeg sitte her hele døgnet....hehe. Sommeren er kanskje ikke den mest aktive tiden her inne. Men plutselig er det høst igjen.......

Håper alle har det bra og at dere får en fin sommer. Gubben og jeg drar nordover søndag kveld. Det skal bli herlig å se andre omgivelser.

*sommerklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61189-lenge-siden-sist-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Koselig å se livstegn fra deg!

Blir borte fra Dol i en måneds tid fremover selv jeg nå, for nå er det ferietid! Får besøk sørfra på lørdag, drar til Oslo søndag, og blir i Oslo frem til neste fredag. Da drar jeg til Spania for å besøke bestevenninna mi som bor fast der, og vel hjemme skal jeg prøve å peile kursen inn mot Bergen. Har aldri kjørt den veien før, så det spørs om jeg i det hele tatt havner på rett vei over fjellet! :-o

Resten av gjengen skal feriere sammen et vennepar av oss i Danmark. Det er noen som gleder seg veldig til å besøke Legoland..! Har jo en liten byggemester her hjemme, det er helt utrolig for en fantasi har har når det gjelder å sette sammen Lego i de mest utrolige varianter!

Dere må kose dere i ferien! Hils "gamlebygda" mi! *Ler*

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61189-lenge-siden-sist-o/#findComment-267882
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...