Gå til innhold

vanvittig god dag i dag! :O)

Anbefalte innlegg

rart hvordan det bare kan snu seg sånn brått...

var hos psykolog i dag. hlet forferdelig. fikk flashbacks og var liksom helt tilbake i misbrukene. fikk medisiner. og jeg som ikke klarer sånt. tenkte jeg bare skulle kaste dem. late som om jeg har tatt de, liksom.

men på vei hjem stakk jeg en tur innom postkassa. og der lå eksamenskarakteren og venta på meg.

hadde liksom ikke så veldig stor tro på den siden alle vennenne mine hadde fått 3'ere, 2'ere eller stryk. og ingen av de har dårligere enn 4 i standpunkt. snittet på hele skolen lå på UNDER 3.

OG JEG FIKK 5!!!!

er jeg god, eller hva?

ble så lykkelig. ringte til læreren min med en gang. hun lo muntert og sa at jeg var den ENESTE 5'eren på HELE skolen.

er så glad nå. så glad at jeg akkurat har spist et pizzastykke og har ikke en gang lyst til å kaste opp.

nå skal jeg spise yoghurt.

for det fortjener jeg!

i dag er dagen! :o)

håper alle får oppleve en tilsvarende. for dette er herlig!

megaklem fra sjeleglad agapetos.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61190-vanvittig-god-dag-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...