Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli ferdig...


thaimor

Anbefalte innlegg

med hjemmesida mi - skjønt helt ferdig blir jeg nok aldri :)

Jeg har tatt diverse tester på den, og det var jo en blandet opplevelse... Fikk bl.a. følgende melding: Background is not a supported attribute for "Table" (kun Microsoft IE og Net Scape) Det samme gjelder for Font og Color.

Dvs. at noen vil se blå tekst på blå bakgrunn + endel annet krøll sansynligvis.

Er det noe jeg kan gjøre med dette, eller er det "takken" for å bruke FrontPage Express?

http://home.no/thaiadopt

PS) Er det noen som vet hvordan jeg nullstiller telleren? Har gjort det en gang, men hvor???!!! (rotehue)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med utrolig smakfull side! Jeg bruker IE 6.0 og har ingen problemer med se de tre lagene hver for seg (mørk ytterramme, elefanter i innerramma og strielignende tekstbakgrunn).

Lækkert! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med utrolig smakfull side! Jeg bruker IE 6.0 og har ingen problemer med se de tre lagene hver for seg (mørk ytterramme, elefanter i innerramma og strielignende tekstbakgrunn).

Lækkert! ;o)

Javel! Det var jo oppløftende det da :)

Takk for tilbakemelding og pene ord forresten! Det varmer et "datahjerte". Når sant skal sies er jeg litt (veldig) kry selv også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du holdt meg oppe lenge med siden din :o) Greide ikke stoppe å lese!! Utrolig artig skrevet! Dette har du virkelig talent for!

Super hjemmeside!

Hva med en gjestebok? Ikke ofte jeg virkelig har lyst til å legge igjen en hilsen, men det hadde jeg nå! Og ikke ofte jeg faktisk leser en hel hjemmeside fra første til siste side!

Hilsen Maya

http://www.marcus2000.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du holdt meg oppe lenge med siden din :o) Greide ikke stoppe å lese!! Utrolig artig skrevet! Dette har du virkelig talent for!

Super hjemmeside!

Hva med en gjestebok? Ikke ofte jeg virkelig har lyst til å legge igjen en hilsen, men det hadde jeg nå! Og ikke ofte jeg faktisk leser en hel hjemmeside fra første til siste side!

Hilsen Maya

http://www.marcus2000.com

Jeg ser du har funnet den. Du har ihvertfal lagt igjen en utrolig hyggelig hilsen der (i gjesteboka altså ;-))

Skal studere sida di i løpet av helga, må ha litt tid på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...