Gå til innhold

Jeg har tatt ferie fra ferien


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Det regner. Marka utafor hytta er forvandla til et gjørmehøl. Det lukter våt hest, gammal - og våt - grillmat, våte joggesko og klamme mannfolk.

Og så vant Tyskland.

Jeg og Wulfi er en snartur ute i ulvehiet, en times tid og vi må tilbake til ferien igjen.

*HYYYYL!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føllet var fint det. (Jeg kikket)

Ellers kan du og Amiga true meg på et fly. Hvis ikke blir jeg sittende her å furte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føllet var fint det. (Jeg kikket)

Ellers kan du og Amiga true meg på et fly. Hvis ikke blir jeg sittende her å furte :-)

Kom igjen, det tar bare noen timer, du som blir sponset og alt, ikke vær feig!!! :-)

Dessuten finnes det valium! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Føllet var fint det. (Jeg kikket)

Ellers kan du og Amiga true meg på et fly. Hvis ikke blir jeg sittende her å furte :-)

Herregud, her er sånne forandringer at jeg ikke finner meg igjen, he he.

Føllet er flott, og..*host*..kjærlig. Det prøver stadig på ulike versjoner av omfavnelser. Wulfi har en pen liten samling av blåmerker etterhvert.

FLY!!!!! NÅ!!!

Sånn? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Der ser du, hytteferie uten bærbar går ikke! ;-)

*klemz*

Noterer bærbar. Her er det bare bær. :-/

Jeg er så VÅT, Amiga! Tørker jo faen meg aldri! Dæver'n hvor jeg gleder meg til jeg kan reise hjem og se TdF.

Hvordan stende det til på øya di? Og du, pliiiiz; ikke et ord om været!

Klemz! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noterer bærbar. Her er det bare bær. :-/

Jeg er så VÅT, Amiga! Tørker jo faen meg aldri! Dæver'n hvor jeg gleder meg til jeg kan reise hjem og se TdF.

Hvordan stende det til på øya di? Og du, pliiiiz; ikke et ord om været!

Klemz! :-)

Jeg sykler og har mistet matlysten, må tvinge i meg mat nesten, det er ikke noe som frister for tiden!

Svigermor ble begravd på lørdag, søndag fikk Elena spysjuka, mandag ble svigerfar lagt inn på sykehuset, noe prostatagreier + at han datt og måtte sy 7 sting i hodet. Mandag fikk Cristian spysjuka, mannen har ligget på sofaen 2 netter på rad, nå er de i begravelsesgudstjeneste eller hva søren det heter og jeg er hjemme med ungene!

Har opplevd bedre dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg sykler og har mistet matlysten, må tvinge i meg mat nesten, det er ikke noe som frister for tiden!

Svigermor ble begravd på lørdag, søndag fikk Elena spysjuka, mandag ble svigerfar lagt inn på sykehuset, noe prostatagreier + at han datt og måtte sy 7 sting i hodet. Mandag fikk Cristian spysjuka, mannen har ligget på sofaen 2 netter på rad, nå er de i begravelsesgudstjeneste eller hva søren det heter og jeg er hjemme med ungene!

Har opplevd bedre dager!

Det ser ut til at det bare kan gå én vei etter alt dette, fram og opp! Si ifra hvis det er noe du trenger, sender uansett ned litt kaffe i løpet av sommeren!

Mer klemz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Håper du ferierer frivillig. Eller gjør du ikke det....? :-)

Jeg ofrer meg, naiv. For fæmilien. Virkelig ofrer meg.

:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ofrer meg, naiv. For fæmilien. Virkelig ofrer meg.

:-/

Jeg vet hva du mener....

Håper at dere får litt bedre vær i resten av ferien.

Sånn, opp med hodet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg vet hva du mener....

Håper at dere får litt bedre vær i resten av ferien.

Sånn, opp med hodet :-)

Har nedtelling til 6 juli og tour de France. Da først ser jeg om ofringa gir uttelling, he he.

Nå må vi komme oss tilbake til ferien!

*Vinke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, det tar bare noen timer, du som blir sponset og alt, ikke vær feig!!! :-)

Dessuten finnes det valium! ;-)

Ja her sitter jeg og lurer. Sambo sier det er så mange gærne mannfolk i syden at jeg antagelig blir voldtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja her sitter jeg og lurer. Sambo sier det er så mange gærne mannfolk i syden at jeg antagelig blir voldtatt.

Du kan få låne Hotpepper sprayen min! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nedtelling til 6 juli og tour de France. Da først ser jeg om ofringa gir uttelling, he he.

Nå må vi komme oss tilbake til ferien!

*Vinke*

Å herregud! Er det så kort tid igjen? *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da Retz! Du kommer da ikke her og sier at du håpet at disse skjevøyde spillerne som er videre utelukkende pga dommerne, skulle vinne over tyskerne?

Greit nok at tyskerne er tyskere, men der går grensen! I går (dvs, nå er det vel i forrigårs..) var jeg Tysklands-fan for første gang i hele mitt liv :)

Det her kan bli en fin finale. I det minste en jævla spennende en :)

Dessuten kom jeg over en DVD-boks i sta med Gudfaren-filmene, samt en DVD-boks med alle Stanley Kubrick sine filmer, og jeg vurderer å kjøpe dem.. Må bare skaffe meg en DVD-spiller først :)

Du har forresten sett Sopranos? Det må være den beste serien som noensine er vist på tv, og kanskje den beste mafia-historien jeg noen gang har sett - etter Gudfaren - selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

*ler* Du, i Lofoten kryr det av sneisne syklister, de ser myyye bedre ut enn de jålete karene på tur dø franz. Myyye bedre, holdt på å kjøre i grøfta da jeg snudde meg.

Vi hadde forresten deilig vær i går, solen badet seg i Lofotfjellene, Folket og turistene i gata smilte, flørtet, og det var godt å være kvinne! :-)

Hjemme stod pc`n klar, Kaffen var nykokt, og hvalkjøttgryta var fenomenal. Årets hvalkjøtt er digg!

Jeg SA jo dere skulle legge ferien til Lofoten*s* Husker du?

Sender nedover noen lange ullunderbukser, og håper dere ikke får urinveisinnfeksjon;-)

Ha en fin ferie videre da...*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...