Gå til innhold

Egentlig bare "frustrasjons-utslipp"!


petralure

Anbefalte innlegg

Jeg er nå så irritert på en kammerat jeg har fått meg. Jeg har kjent ham bare en uke eller noe. Men han sier bestandig at jeg skal ringe ham for han har aldri penger på sin mobil. Men i dag var det et unntak, han ringte meg så pratet vi litt, så ba han meg ringe ham senere i kveld. Så ringte jeg ham nå, og jeg blir så irritert! For det er helt umulig å prate med ham, han hadde tydeligvis røyket hasj,og det er vanskelig å vite hvem han prater til; meg eller til de i bakrunnen som bråker noe helt forferdelig. Så ler han av noe de har sakt, så prøver jeg å holde en samtale, så blir det helt stille, så spør han plutselig hvem han prater med!! Så sier han at han hørte ei kjerring som spurte hvem hun pratet med?!?, det har ikke jeg sakt noe om,Og jeg blir så sur av dette, for han er grei å være kammerat med når han ikke er sammen med disse kompisene å røyker. Han hadde også glemt at han hadde ringt meg tidligere i dag!! Men under samtalen får jeg plutselig noen andre på røret som jeg ikke en gang vet hvem er, så ler de igjen, og jeg føler meg som et complete naut! Drit i ham hadde vel de fleste tenkt, men jeg har ikke akkurat så mange venner igjen her, så da blir det at en tar de vennene en får. Men jeg sa det også at det er helt umulig å prate til ham og at jeg legger på. Men den måten de er på får meg også til å føle meg som et null, som gidder å bruke så mange penger på å ringe opp mobil for å sitte å høre på piss! Og dessuten så har han jo glemt/driter i at jeg i det hele tatt har ringt. Så hører jeg også kammerater av ham i bakrunnen sier noe om meg og så ler de. Jeg måtte bare få dette ut et sted, så det ble her. Jeg er forresten jente, bare sånn, så du ser hvordan "forholdet" ligger an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jabbadabbadu

kjenner vi samme personen eller? og så må man alltid snakke med alle andre på festen der... kan ikke fordra å snakke med dritings folk som forventer at du skal vere like "morsom" som dem selv om du er edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingen respekt fra noen hvis du kryper rundt og finner deg i hva som helst. Er samtalen kjedelig - så legg på! Du får ikke flere venner av å oppføre deg som en dott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...