Gå til innhold

Pop-up-annonser


fresja

Anbefalte innlegg

Får dere sånne pop-up annonser når dere trykker på enkelte innlegg her? Er det et resultat av omleggingen, eller er min PC syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Novembermom

Jeg får også disse popup annonsene. De er forferdelig irriterendes og jeg blir snart gal.

Jeg er ikke interessert i disse reklamene og vil heller ikke ha de hoppende opp i ansiktet mitt.

Hvordan du skal bli kvitt dem vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen

Jeg får også disse popup annonsene. De er forferdelig irriterendes og jeg blir snart gal.

Jeg er ikke interessert i disse reklamene og vil heller ikke ha de hoppende opp i ansiktet mitt.

Hvordan du skal bli kvitt dem vet jeg ikke.

Jeg bruker popupstopper

og her kommer det ikke opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også det, men det er jo ikke noe problem da... Bare la være å klikke den bort. Legg den ned og la den ligge der, så kommer den ikke opp på nytt igjen. Plager ikke meg iallefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også det, men det er jo ikke noe problem da... Bare la være å klikke den bort. Legg den ned og la den ligge der, så kommer den ikke opp på nytt igjen. Plager ikke meg iallefall :o)

Sånn gjorde jeg det også og pop upen her på DOL plagde meg ikke, men så var det mange andre plasser da..... derfor lastet jeg ned Pow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...