Gå til innhold

Fargelinser!! Hjelp.....


Gjest kristin9999

Anbefalte innlegg

Gjest kristin9999

Hei!!

Er d noen plass jeg kan bestille (enten på internett eller vanlig butikk da) fargelinser??

Har ikke råd til den opplæringa (men har lært d av moren min..så jeg kan d..)....

Kan jeg få kjøpt uten d??

Og til slutt.. hvis jeg ikke skal ha styrke.. er +0.00 d som er uten styrke??

Hilsen meg;)

Blir kjempeglad for alle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplæringen er inkludert i prisen på linsene. (Iallefall hos Synsam-optikere)

Synes du skal ta deg en tur til og sjekke, jeg!

Det som er det beste med å handle linser hos en optiker er at du får oppfølging - slik at du ikke risikerer livslange skader på øynene.

Ta vare på øynene dine - du skal bruke de hele livet!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest santana

Du bør absolutt ta deg råd til en sjekk hos optiker før du bestiller linser! Noen kan ikke bruke linser. Jeg brukte linser, men ved en kontroll ble det oppdaget skader på øyet som skyldtes at jeg ikke tålte linsene. Går man lenge med slikt uten å få sjekket det kan synet bli permanent svekket. Det er ikke SÅ mange hundrelappene det er snakk om, og det er verdt det for å sikre seg at man beholder et godt syn! Dessuten har øyer forskjellig størrelse og krumning, og dette er også mål som optikeren sjekker for at du skal få linser som passer dine øyne. Ellers kan de irritere øyet og falle lett ut. Du kan gjerne bestille selve linsene fra nettet, men gå til kontroll hos optiker en gang i halvåret likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...