Gå til innhold

Soppinfeksjon på penis?

Anbefalte innlegg

Gjest Wogle

Jeg har kun noen dager igjen til ferie og er ikke sikker på om jeg kan komme meg til lege i Norge før jeg drar.

Jeg har i den senere tid (4-6 uker) vært litt sår i penis, spesielt når den er stiv. Masturbering gir ikke samme glede som vanlig :-/

Jeg sjekket litt nærmere i dag, og det ser ut til at penisringen og den innerste del av forhuden er ganske sår og rød. Etter noen minutter frem- og tilbaketrekning blir den veldig sår og veldig rød, men bare så lenge ereksjonen varer.

Jeg tipper det er en soppinfeksjon (kanskje som følge av (heterofilt) analt samleie uten beskyttelse?) og lurer på om jeg kan forsøke med Canesten? Morgen og kveld? Skal den smøres på penistuppen under forhuen?

Hvilken risiko tar jeg ved å forsøke dette uten legeundersøkelse og evt. vente en hel måned før jeg går til lege? Dvs. hva kan soppinfeksjon på penis som forblir ubehandlet føre til? Kan den forsvinne av seg selv?

Jeg leste et sted at 95% av alle sykdommer forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61279-soppinfeksjon-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Kjøp en canesten kur på apoteket du, det skader ikke! Følg bruksanvisningen og det forsvinner så lett som bare det:)

Vet ikke om påstanden din på slutten av innlegget er riktig, men når gutter får sopp, så forsvinner dette som oftest av selv etter en stund, fordi soppen ikke har særlig gode levemuligheter (sopp trives i fuktige omgivelser, som feks en skjede).

Men ved å bruke canesten blir du jo kvitt problemet fortere, i stedet for å gå rundt å vente på at det skal gi seg av seg selv!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...