Gå til innhold

Så forelsket og alt er vanskelig


Gjest 10 år siden sist

Anbefalte innlegg

Gjest 10 år siden sist

Hjelp jeg har forelsket meg skikkelig for først gang på 10 år. Noe så frustrende. Av ulike årsaker har vi ikke hatt anledning til å treffes på 14 dager, men vi ringes flere ganger om dagen og vi kan snakke om alt. Nå er jeg eldre enn ham og har vel egentlig gjort klart hvordan jeg føler det.

Nå blir jeg ganske bråforelsket da når det først skjer så jeg vet gått hva jeg vil. Men han sier han er litt tregere enn meg og trenger mer tid. Men som sagt snakker vi flere ganger om dagen og jeg kan ikke forstå at han gidder det dersom han ikke er interessert. Han er garantert ikke gift eller har noen annen dame.

Uff dette er frustrerende, føler meg som er tenåring og klarer ikke helt å takle situasjonen. Kan noen komme med et godt råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei - 10 år siden sist!

Jeg tror ikke du kan bli for mye forelsket. Det som frustrerer deg er kanskje heller at han du har falt for har et annet tempo enn deg. Her må du vise respekt og ikke gå fortere enn dere begge vil. Ellers risikerer du kanskje å miste fyren? Tror du han er like glad som deg for flere samtaler i tlf. hver dag?

Forsøk å fylle din begeistring og kreativitet om dagen med andre ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10 år siden sist

Hei - 10 år siden sist!

Jeg tror ikke du kan bli for mye forelsket. Det som frustrerer deg er kanskje heller at han du har falt for har et annet tempo enn deg. Her må du vise respekt og ikke gå fortere enn dere begge vil. Ellers risikerer du kanskje å miste fyren? Tror du han er like glad som deg for flere samtaler i tlf. hver dag?

Forsøk å fylle din begeistring og kreativitet om dagen med andre ting også.

Nå er det ikke jeg som ringer han men han som ringer til meg.

Det hender jeg ringer også men han er nok ivrigst når det gjelder telefonene. Jeg som er en idiot sitter hjemme og venter hver kveld. Nå har jeg ikke mulighet til å gå noen steder heller fordi jeg har små barn og om dagen gjør jeg andre ting. Men ventingen om kvelden er fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...